Sarah & Marcus mamma Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 datteren min har hatt sterk diare hele helgen... og sliter ennå... mannen min ble dårlig i går og jeg har hatt diare hele natten og i dag... håper jeg blir frisk før fødselen setter igang...-( mens termin i morgen og ultarlydtermin på tirsdag.... noen gode kjerringråd? prøver meg med eplemost og eplenektar osv..
9nah Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 ring lege! diare er jo et av flere mulige symptomer på svineinfluensa så jeg ville ihvertfall tatt en tlf til legen min for sikkerhetsskyld!
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 1skje potetmel blandet ut i saft eller annen drikke. Dette binder seg i magen. Ellers så er det vel bare å få i seg nok væske, umoden banan og rå potet. Ting med naturlig stivelse i God bedring, diarè varer heldigvis ikke så lenge. Men diarè kan jo utløse fødsel, så får håpe du slipper det midt oppi dette.
Sarah & Marcus mamma Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 snakket med legen, og det er visst noe som går... flere i barnehagen til jenta mi som er hjemme... så får bare krysse fingrene for å bli frisk fortest mulig...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå