metaMORfose Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Det har vært relativt stille fra meg i høst. Det har vært mye å tenke på. Jeg har sagt opp jobben min etter mange år på verdens beste arbeidsplass. Nye oppdrag venter. Jeg kan ikke si hva jeg nå gjør, men det dreier seg fremdeles om barn og oppvekst, bare i en annen form. Det gleder jeg meg veldig til. Å ha hjemmeværende mann fungerer veldig godt, og vi stortrives alle mann. Men nå skal jeg ha fri fra 1. nov til 1.februar når jeg tar fatt på min nye jobb. Jeg kan røpe såpass at jeg nå blir statlig ansatt, men det er ikke barnehage altså ))))) Så nå håper jeg at jeg kan bidra med på forumet fra november. Det var litt om meg ))))
blond Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er temmelig sikker på at den nye jobben har med politikk å gjøre. Det må være rart å slutte et sted du har trivdes så godt så lenge, men det kommer til et punkt der det er på tide å skifte jobb. Det tror jeg er sunt, både for en selv og for arbeidsplassen. Blir fint å se deg her inne mer, du hører til her.
Lene~mor til tre Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Oi det blir spennende, lykke til med den nye jobben.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 ÅÅååååå å si noe sånn er ikke bra for meg.. Jeg er født meget nysgjerrig og den egenskapen har ikke blitt bedre med årene skal jeg si deg!! Men kjekt å høre fra deg. Spennende å høre om ny jobb, sluttet i den gamle og greier. Overaskende må jeg si. Og hørtes deilig ut med så lang tid fri. Skal dere ut å reise noe sted da? Håper å se masse til deg da ja fram mot jul og videre.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 oi-oi-oi....gratulerer med ny jobb....!!!.må være noe STORT, siden jeg hadde en følelse av at du STORTRIVDES i den gamle barnehagejobben....
metaMORfose Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kan dessverre ikke være mer spesifikk, men kanskje jeg kan dele litt av hva jeg gjør etterhvert. Akkurat nå avslutter jeg styrerjobben min. Politikk, ja, det blir noe lobbyvirksomhet osv.......... ))) Jeg virkelig elsket jobben min i barnehage, men det er på tide å skifte beite. Det er viktig med nye impulser og jeg trenger å oppdatere meg selv, nye utfordringer og kjenne litt på usikkerheten ved nye ting. Lære nye miljøer å kjenne - og laaaaaangt bedre lønn ))) Det blir ingen reising i friperioden, ikke med barna ihvertfall. Vi liker ikke å ta ungene ut av skolen for å reise på ferie, så det blir et vanlig liv. Men vi har jo en baby hjemme som det blir kos å være hjemme sammen med.
skorpionfruen Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Så spennende da. Gleder meg til å høre oppdateringer. Blir nok deilig med friperiode, kan du virkelig kose deg i jula eller bør vel si dere, siden du har mannen din hjemme Kos dere.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Oj oj - som en over her sier: jeg er også født over nysgjerrig.. Så du får meg jo til virkelig å vri de små grå... ) Masse lykke til i den nye jobben når februar kommer. Kan godt tenke meg at det blir kjekt med ny jobb, lære nye ting osv. Nå kan du, mannen og vesla kose dere sammen i noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå