SugarIntheMorning Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Noen som har kjøpt varer herfra? Litt grønn jeg, og lurer på et par ting.. Kommer alt i en sending om man bestiller mye, eller kan man ende opp med drøssevis av pakker og høye portoutgifter? Er ting generelt billigere enn her? Det er først og fremst leker jeg skal kjøpe. Er det trygt i forhold til å betale med kort?
Elfi regndråpe Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har handlet masse på amazon, men de sender ikke leker til Norge. Det er kun bøker, cd'er og dvd'er de sender hit. Og kanskje noen få andre ting. Du får beskjed om dette før du kommer til betaling.
SugarIntheMorning Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Æsj, gjør de ikke? Det var en strek i regningen! Er det andre nettsteder som selger leker til Norge da tro?
cecilies mamma Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 prøv toys.no skal sjekke selv at jeg gir deg rett link :-)
cecilies mamma Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 tok seff feil :-S følg denne linken http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=282&shipping=Norge har bestilt fra denne siden før med god erfaring :-)
Potetstappe Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Nå må jeg spørre:P Gjelder den 200kr. grensa på eurotoys? Eller kan jeg handle for over 200 og slippe masse avgifter i tillegg?
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Den 200 kr grensa gjelder på alt bortsett fra bøker...desverre. http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131803&epslanguage=NO#avgiftsfri
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Har handlet massevis av bøker og dvds derfra. Tror du betaler porto én gang, så må de dekke det om de ikke får sendt alt i én pakke pga. varer som ikke er på lager osv. Som de sier over her, de sender ikke leker til Norge. Har du sett på www.gamleskole.dk ? Der har de masse fine leker. Har bestilt der flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå