Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hormonspiral,men har vært så rar i helga,vondt i korsryggen,ømme pupper og kvalm siden fredag.. Tenker litt på om jeg kan være gravid,skal teste meg i morgen. Noen her som kan fortelle hvordan dere merket at dere var gravide med hormonspiral?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Det er vanlige bivirkninger når man har hormonspiral. Det er umulig å bli gravid med den. man har ikke eggløsning og et evt egg fester seg ikke!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Hehe jo,man kan bli gravid med hormonspiral,de er bare 98-99% sikkre. Vet om flere som har blitt gravide med spiral. -jeg har hatt spiralen i snart 6mnd,så er jo rart at jeg skal få de bivirkningene nå..
Underveis --> Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Det var et spørsmål om det samme her inne for noen dager siden. Måtte selvfølgelig google "gravid med hormonspiral" og fikk dessverre opp en del treff :-S Har selv satt inn hormonspiral, og håper selvfølgelig at jeg ikke blir gravid. På den annen side så orker jeg ikke tanken på p-piller eller noe i den duren, så da er det rimelig greit for min del..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hatt spiral i ca 2 år nå, og har gravidsymptomer hver mnd Det kom heller ikke med en gang, men begynte lenge etter at jeg hadde satt den inn. I begynnelsen når jeg fikk disse symptomene lurte jeg på om jeg var gravid hver mnd... Så jeg har skikkelige mensmurringer, rivinger i livmora og vondt i ryggen ofte ved både eggløsning og mensen Men jeg klarer heller ikke tanken på å styre med p-piller, så da blir spiralen værende i 3 år til, så får vi se.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg jobbet på sykehus og opplevde to ganger at damer kom inn gravide med hormonspiral. Du har fremdeles eggløsning, men egget skal normalt ikke klare å feste seg. Begge disse damene ble gravid utenfor livmoren, noe som ikke er helt uvanlig. Jeg kjenner også en dame som ble gravid i livmoren og de så en fin unge på 12 uker ved siden av spiralen. Desverre gikk det ikke bra med dette fosteret. Så ja, det går ann. Ikke for å skremme altså, jeg har selv spiral. Jeg har også ofte disse symptomene som minner om å være gravid rett før mensen kommer. Tror dette er vanlig. Ta en test om mensen ikke dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå