Gå til innhold

Noen her som har blitt gravide med hormonspiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hormonspiral,men har vært så rar i helga,vondt i korsryggen,ømme pupper og kvalm siden fredag..

Tenker litt på om jeg kan være gravid,skal teste meg i morgen.

Noen her som kan fortelle hvordan dere merket at dere var gravide med hormonspiral?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlige bivirkninger når man har hormonspiral. Det er umulig å bli gravid med den. man har ikke eggløsning og et evt egg fester seg ikke!

Skrevet

Hehe jo,man kan bli gravid med hormonspiral,de er bare 98-99% sikkre.

Vet om flere som har blitt gravide med spiral.

-jeg har hatt spiralen i snart 6mnd,så er jo rart at jeg skal få de bivirkningene nå..

Skrevet

Det var et spørsmål om det samme her inne for noen dager siden. Måtte selvfølgelig google "gravid med hormonspiral" og fikk dessverre opp en del treff :-S Har selv satt inn hormonspiral, og håper selvfølgelig at jeg ikke blir gravid. På den annen side så orker jeg ikke tanken på p-piller eller noe i den duren, så da er det rimelig greit for min del..

Skrevet

Jeg har hatt spiral i ca 2 år nå, og har gravidsymptomer hver mnd :( Det kom heller ikke med en gang, men begynte lenge etter at jeg hadde satt den inn. I begynnelsen når jeg fikk disse symptomene lurte jeg på om jeg var gravid hver mnd... Så jeg har skikkelige mensmurringer, rivinger i livmora og vondt i ryggen ofte ved både eggløsning og mensen :(

Men jeg klarer heller ikke tanken på å styre med p-piller, så da blir spiralen værende i 3 år til, så får vi se.

Skrevet

Jeg jobbet på sykehus og opplevde to ganger at damer kom inn gravide med hormonspiral. Du har fremdeles eggløsning, men egget skal normalt ikke klare å feste seg. Begge disse damene ble gravid utenfor livmoren, noe som ikke er helt uvanlig. Jeg kjenner også en dame som ble gravid i livmoren og de så en fin unge på 12 uker ved siden av spiralen. Desverre gikk det ikke bra med dette fosteret.

Så ja, det går ann. Ikke for å skremme altså, jeg har selv spiral.

Jeg har også ofte disse symptomene som minner om å være gravid rett før mensen kommer. Tror dette er vanlig. Ta en test om mensen ikke dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...