Espoir Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Skal kjøpe til niesene mine.De trenger å røre litt på seg, men spillet må jo være gøy også Er det det? Er det andre lignende wii-spill som er bedre? de har sånn dansegreie fra før.
It's all about me Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Du har jo Sport Resort også da. Der må en røre på seg men det dreier seg mer om sportsgrener og ikke trening. Har Fit-en og den er et greit alternativ den også, Sport Resort har jeg derimot bare i planene å kjøpe enda.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Villle nok heller vurdert et av sportspillene. Fiit er mer et treningsopplegg og blir muligens noe kjedelig i lengden for en på 12 og 16. Men klart du kan jo veie deg og måle BMI ,men jeg vet ikke om det sender litt feil signal. Har en kompis av eldstegutten vår som spilte det her hos oss(han er forøvrig overvektig) Og da det kom til BMI står den jo å blinker på rødt på overvekt. Ikke særlig moro for en gutt på 8 år og sikkert ikke moro for en jente om det skulle være BMI litt over normalen.
Espoir Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Oj, er det med bmi og sånt også?? det ante jeg ikke. Det blir litt feil,ja. Hvordan er de sportsspillene da? Er det også Wii?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå