Gå til innhold

dere som har blødd...


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har det foregått? har dere hatt murringer samtidig???

 

har spottet nå i 2 dager for første gang i dette svangerskapet samtidig som jeg har murringer i magen.

begynner å bli litt nervøs :(

 

første dagen var det friskt blod, men veldig lite en times tid etter samleie.

så kom det bare litt gammelt slimblandet brunrosa.

så stoppet det, men så har det begynnt igjen i natt.

 

er veldig lite, ikke nok til at det kommer i do, eller i trusa, bare på papiret når jeg tørker meg...

 

liker ikke dette og har ingen erfaring med det fra før - ikke som jeg husker i allefall.

 

hvordan føles det for dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om mange som blør etter sex. Det kan jo være veldig følsomt inni der nå.. Hvis det ikke gir seg burde du kontakte jordmor da:)

Skrevet

uff... blir bare så fryktelig nervøs... :(

og har jo ikke hørt noe hjertelyd enda heller...

gruer meg nesten til UL denne uka nå. tenk om vi får beskjed om at den lille er død da :(

vet jeg krisemaksimerer nå, men...

 

Skrevet

Ville bare berolige deg med at det er ganske vanlig å blø litt i svangerskapet, men istedenfor å bekymre deg synes jeg du skal ringe fastlegen din og høre om du kan komme til en sjekk. Få sjekket fosterlyd og hvor blødningen kommer fra, samt en ø-hjelp ultralyd. Dette fikk jeg da jeg hadde en blødning. Godt å bli tatt på alvor og se selv at alt er bra. Det verste er å gå sånn og lure.. Klem til deg!

Skrevet

uff... er jo ikke mye, er bare spotting :(

var hos JM i går da dette begynnte, men siden jeg ikke er 14 uker en gang fant hun ikke hjertelyden UL har de ikke på helsestasjonen og jeg skal jo til UL på fredag...og de var IKKE villige på sykehuset til å ta meg inn tidligere :(

vet det ikke er noe dere kan gjøre med dette, men jeg ville så gjerne høre hvordan dere har opplevd dette? så jeg har noe å sammenlikne meg med... :S

Skrevet

I uke 16 fikk jeg blødninger en dag. Begynte litt smått og dro på legevakta på ettermiddagen og da blødde jeg ut et bind med friskt blod. Fikk ultralyd neste dag, alt var fint. Sprukket blodkar e.l. En uke senere fikk jeg menssmerter og brun utflod. Sykemeldt en uke og har ikke sett noe til dette siden. Lille i magen har hatt det helt fint. Lykke til!

Skrevet

Eg hadde blødninger helt i begynnelsen, litt som du beskriver, med bare spotting, ikke noe i do eller i trusa. Hadde det vel i ca 5 dager og det var friskt blod hele tiden. Deretter noen dager etter det, sånn innimellom....Nå er eg 15 uker på vei og alt er bra:)

 

Til sammenligning så mistet eg i en MA tidligere i år og da blødde eg også ganske lite, bare 2-3 dager (ikke sammenhengende, flere uker i mellom). Men det var mer styrtblødninger, med ganske mye blod og litt klumper.

Skrevet

hver gang jeg og sambo har hatt sex så får jeg blod på papiret.

min lille knott lever :)

 

heeeeeelt vanlig.

Skrevet

Jeg har blødd i et par uker, både lite, mye og i alle slags former og farger. Da var jeg 6 uker på vei. Var på ul igjen idag og fikk se en sprellende baby så alt har gått bra:) Er 12 uker nå.

 

Så alt kan gå bra selv om en blør. Har mistet en gang, og da hadde jeg kjempe vondt i magen. Blødde ikke noe men merket at noe ikke var som det skulle..

Skrevet

Jeg har spottet litt 7-8 ganger den siste mnd. Bare bittelitt på papiret. Fikk heldigvis hørt hjertelyd forrige mandag, da hadde jeg gått veldig lenge og krisemaksimert. Husk at det statistisk skal være større sjans for at alt er bra enn at det ikke er det.

Skrevet

håper jo på det...

har ikke turt å fortelle mannen at jeg har vært hos JM og at jeg spotter en gang... vil ikke si noe før etter UL på fredag...

er ikke nødvendig at han blir redd også...

bare jeg såvidt antyder atvi ikke må ta ting for gitt enda får han sånne bekymringsrynker og ser ut som en skremt fugleunge... uff!

 

det siste jeg vil i verden er at han blir lei seg. han er verdens snilleste mann og jeg orker ikke tanken på at han ikke skal få sitt største ønske oppfyllt; nemlig å bli far...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...