Gå til innhold

Hva er den beste salven til såre ammebryst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blander alle disse rare navna på salvene... Skrev til en her som lurte på hvilke stelleting man må ha i hus at Inotyol var god til såre brystvorter. Men tror ikke det var den jeg egentlig mente....!

Fins det en salve som heter Purelan? Husker jeg fikk en salve av helsesøster forrige gang, den var veldig god.

Hjelp meg folkens, går helt i surr med alle navnene her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg brukte purelan til såre/tørre brtstvorter i ammestarten...god og skikkelig feit krem som er vannavstøtende. inneholder nesten bare lanolin tror jeg.

inotyol er krem for såre røde rumper.....

potetmel fungere supert for såre, røde rumper verdt å prøve før salver smøres på.....

Skrevet

Husker ikke hvilken salve som er best....men det er ikke inotyol iallefall :-) Den er skikkelig seig hehe

Men etter hver amming så smørte jeg inn brystvortene med morsmelk og lot det lufttørke, det hjalp masse.....morsmelken kan brukes til det meste fra tette babyneser til såre brystvorter :-)

Skrevet

ja jeg brukte også morsmelk, også hadde jeg avent sin salve tror jeg, den var ganske god også. :) husker ikke helt hva den het men det var en liten hvit og rosa tube...

Skrevet

purelan er den beste synes jeg. Å den trenger du ikke tørke bort før du legger ungen til brystet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...