Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror jeg blander alle disse rare navna på salvene... Skrev til en her som lurte på hvilke stelleting man må ha i hus at Inotyol var god til såre brystvorter. Men tror ikke det var den jeg egentlig mente....! Fins det en salve som heter Purelan? Husker jeg fikk en salve av helsesøster forrige gang, den var veldig god. Hjelp meg folkens, går helt i surr med alle navnene her nå!
fipp Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, jeg brukte purelan til såre/tørre brtstvorter i ammestarten...god og skikkelig feit krem som er vannavstøtende. inneholder nesten bare lanolin tror jeg. inotyol er krem for såre røde rumper..... potetmel fungere supert for såre, røde rumper verdt å prøve før salver smøres på.....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Husker ikke hvilken salve som er best....men det er ikke inotyol iallefall :-) Den er skikkelig seig hehe Men etter hver amming så smørte jeg inn brystvortene med morsmelk og lot det lufttørke, det hjalp masse.....morsmelken kan brukes til det meste fra tette babyneser til såre brystvorter :-)
Abracadabra Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 ja jeg brukte også morsmelk, også hadde jeg avent sin salve tror jeg, den var ganske god også. husker ikke helt hva den het men det var en liten hvit og rosa tube...
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 purelan er den beste synes jeg. Å den trenger du ikke tørke bort før du legger ungen til brystet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå