Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele 108 cm og 27 dager til termin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

113 og 30 dager igjenn.... :-)

Så du er ikkje svær....

Skrevet

123cm og 38 dager igjen.. men hadde litt mage fra før av. 3 gangen jeg er gravid på ett år! Og baby var 16 % over på vekstestimeringen.

Skrevet

104 og har termin om 4 dager, ikke den største magen hær, men er bare 165 cm høy.

Skrevet

Ups, det var ikke meningen å skape noe angst eller hysteri hos noen her. Skjønner at et sånt innlegg kan provosere noen, så beklager hvis det gjør det!

Ja... jeg ser at jeg ikke skiller meg ut i noen retning.

Litt av grunnen til at jeg føler at magen er stor, er at det faktisk er mange som sier det. :-) Og så er den større enn den har vært de to tidligere gangene.

Og så føler jeg at jeg spiser så mye søtt! Blir redd for at jeg har en liten sukkerunge der inne. :-)

Skrevet

Ser her at det er flere med termin i januar.. vi må ta å måle oss når desember kommer for å se hvor store vi er blitt da,, noen at oss har "fine"magemål allerede..:o)

Skrevet

Er 98 cm rundt navlen og har termin 12. januar. Har fortsatt midjen min da, bare kulen på magen som har vokst. På 3-d UL ble den målt til å ligge på gjennomsnittet. Men har ikke det litt å si hvordan babyen ligger også da?

Skrevet

Jeg er 90 rundt og har 5 uker igjen. Tror det har mye å si hvordan man bærer barnet. :)

Skrevet

hei, målte nå, er 137cm rundt ved navelen, termin 31 okt, var stor sist gang også, den var 5 kilo å det ser det ut til at denne blir også.

Skrevet

102.

akkurat 1.mnd igjen til termin!!!

Skrevet

jeg er bare 26 uker på vei og måler 100cm rundt magen,og lagt på meg 8 kg.er bare 1.56 høy og slank fra før og har megastor mage nå

Skrevet

Dette var en morsom tråd syns jeg, og jeg måtte måle bare for moro skyld.

Var 113 cm rundt navlen, men har hele 139 dager igjen til termin 13. mars. Alle kommenterer at magen min er veldig stor, og den var temmelig flat i utgangspunktet. Siste barn var nesten 5 kilo så kan vel vente en liten plugg igjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 107 cm og har 20 dager igjen til termin.

Stor som en flodhest!

Skrevet

Har 20 dager igjen til termin, og måler 97cm rundt magen på det bredeste.

Ligger midt på den røde streken på sf-mål og har lagt på meg nesten 15 kg...

Er 166 cm høy.

Skrevet

Jeg er 100cm og har 39 dager igjen. Bærer ungen langt inne også dette svangerskapet. Jeg var 63 cm irundt før svangerskapet.

Skrevet

Morsomt. Jeg er 103 cm på det største, og har ikke termin før 24. januar. Bare såvidt kommet over i 3. tri. Har likevel ikke så veldig stor mage, men den er nok litt "pointy" - typisk guttemage liksom.

Her spiller jo mange ting inn, som bredden på ryggen og anatomien ellers også, ikke bare babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...