Gå til innhold

hei stratosen, ser du noe på meg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 dager over ikm, mn så klart ikm kan også være den 25 oktober, har ingen tegn til mens bare sympt,

lurer på om du ser om jeg er gravid? sist du prøvd var det jo både ja og nei så du måtte se på meg på nytt.

takk hvis du gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann

føler vel egentlig ikke at du er gravid jeg da...føler bare at "tankene" dine tror veldig på at du er gravid....

For meg virker d som du må ha litt tid og "jobbe" deg igjennom den siste tiden...kroppen din er ikke helt klar enda...for meg ser d ut som at d kan skje i løpet av vinteren. føler at des-jan og februar er veldig gode mnd....men som sagt så er du ikke den letteste å lese for tiden, og du er nok til tider litt lukket ja....

Lykke til...

Skrevet

takk får svaret stratosen, har tenkt å legge det med å prøve å bli gravid litt unna, har bynt å få litt skrekk i og med at jeg har en fra før som bare er 10 mnd, har egentlig aldri fått startet prøvingen før jeg vips var gravid å så mista å nå så er jeg plutselig kansje det igjen, så får se om du har rett, skal få tilbake melding om sikkert ikke så alt får lenge.:) tror " tankene" mine er litt redd får å være gravid nå. mn tenker ikke sånn super mye på det egentli. av å til kommer tanken,mn noen dager igjen føler jeg meg ikke gravid alltså å da bynner jeg å lure om kroppen min er heeeelt på jorde:)

tusen takk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...