Gå til innhold

Råd mot snorking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå måttet gått på sofaen for andre natta på rad fordi sambo snorker noe så inn i granskauen... (siden han må på jobb og jeg ikke, velger jeg å gå på sofaen) Noen som veit om virkningsfulle midler mot snorking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet her. Vet ikke hva man skal gjøre, men jeg ber han ligge seg på siden,det hjelper stortsett litt.

Skrevet

På apoteket har de litt forskjellig, min mann har prøvd en nesespray de har der i tillegg til en type skum som skal sprayes ned i halsen.

Nesesprayen (tror den hette God Natt eller lignende) fungerte ikke spesielt bra på ham. Skummet fungerte ikke 100% på ham heller, men fungerte såpass at jeg i det minste fikk sove ved siden av ham.

Det er jo verdt å prøve ihvertfall.

Skrevet

Ofte har snorking sammenheng med overvekt.Da hjelper jo slanking....Hvis ikke overvekt er problemet,kan legen hjelpe,det er mulig å få snorkeoperasjon hvis det er noe i luftveiene som er problemet.....

Skrevet

Jeg hadde håpt på noe som kunne kjøpes på apoteket i første omgang. Han snorker ikke når han ligger mot venstre, men kan da ikke tro at det er behagelig å ligge låst hele natten.

Men takk for svar, det hjelper på:) HI

Skrevet

Snorkeoperasjon er tingen.

Gjøres på en halvtime i lokalbedøvelse.

Ondt i halsen i 4 til 6 dager, og lykken er deretter perfekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...