Gå til innhold

Er dette ekstremt upassende av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på halloweenfest og lurer på hva jeg skal kle meg ut som. Så slo det meg i går, jeg kan gå som dårlig mor! Slenge på meg en gravidkjole og en pute på magen. Med vinglasset i hånda, hehe.

Men jeg er også barnevernspedagogstudent, så blir det veldig upassende av meg, eller vil det være en viss snert i kostymet mitt mtp studiene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må du nesten vurdere selv. du vetjo mer om hvike type mennesker du skal påfest med og da vet du litt mer om hvordan de kan ta ditt kostymevalg enn jeg.

jeg ville nok ikke valgt å klemeg selv slik men det er mer det at jeg ikke ser det som komisk eller festlelig åvære en dårlig mor eller det å latterliggjøre andres evne til valg i forhold til foreldrerollen.

Skrevet

Ja, jeg synes faktisk det var litt smakløst. Hadde ikke gjort set selv ihvertfall, og hadde ikke syntes det var særlig morsomt om noen av vennene mone hadde gjort det.

Skrevet

Litt slem kanskje, men galgenhumor burde folk overleve x)

Skrevet

Hadde nok ikke tolket en dame med stor kjole og et glass vin som en dårlig mor. Kanskje tenkt en tjukkas på fylla og ikke helt skjønt hvorfor man kler seg ut som det....

Skrevet

Synes det er upassende uansett yrke/utdanning jeg.

Skrevet

Siden jeg hadde forventet et glass vin eller en øl i hånden på enhver på en slik fest så hadde nok ideen vært litt skivebom...

Hadde jeg skulle dratt på halloweenfest i år så hadde jeg gått på fretex og kjøpt en brudekjole og gått som The Bride fra Kill Bill filmene :-D

Men det året jeg er gravid på høsten så har vi dessverre ingen halloweenfester i sikte... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...