Gruffalo:-) Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hva passer til en 5 år gammel jente, noen med erfaring? Vi skal kjøpe Nintendo DS ti henne til jul, og akkurat nå har de tilbud på den med to spill her i byen så tenkte å slå til.. Men hvilke spill er populære og ikke altfor vanskelige for henne? Tips...:-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Super Mario slår jo alltid an..det passer for alle!!
Espoir Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 ...Var akkurat det spillet jeg også klikket meg inn for å anbefale
sol2002 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Super mario, nintendodogs/cats, petshop, jordbær mathilde
Bergenstuppa Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Et lite annet tips til deg som ikke har noe med selve spillet å gjøre Dersom du får tilbud om å kjøpe forsikring til DS'en ville jeg absolutt anbefalt dere å gjøre det. Jobber selv med service på elektroniske og tekniske produkter, og Nintendo DS er noe vi får inn med skader minst et par ganger i uken (dessverre) Det er ikke så veldig dyrt (et par hundre de fleste steder) og dekker alt av uhell under hele forsikringstiden Ikke noe avkortninger heller så vidt jeg vet... Bare et lite tips
lucky_mom Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jenta vår på 5 år har noen spill med Dora the Explorer. De er enkle og fengende for jenter på den alderen :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Super Mario og Pet shop er vinnere her i huset, både hos 4 åringen, og 11 åringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå