Gå til innhold

Mer sykdom på Østlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bodd i Nord-Norge i en årrekke før vi flyttet til Østlandet. Før var vi nesten aldri syke, mens vi nå er i gang med fjerde runde med omgangssyke dette året. Bare tilfeldigheter, andre "ukjente " basiller eller er det mer sykdom her på Østlandet enn nordpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vi er jo mange flere folk som bor her nede, og vi bor generelt tettere. Folk går mer "ut", er mer rundt på store kjøpesentre og generelt steder der det ferdes mye folk, så ikke så rart at smitten brer seg raskere her. Jo fler kokker, jo mere søl;-)

Skrevet

Skulle til å skrive det samme som Salad fingers. Bor man i store byer går man tettere på hverandre i gata og i butikkene. Når jeg var i Køben nå nettopp ble jeg hostet på rett i trynet av en mann som gikk forbi, ekkelt! Men man går jo nesten i flokk, så da blir det vel sånn.

Var også mer syk når jeg bodde i større byer enn hva jeg gjør her nordpå. ;o)

Skrevet

Her oppe i isødet går det masse hele tiden syns jeg, men nå er det lenge siden jeg har bodd noen annen plass, så jeg har kanskje ikke noe å sammenligne med lenger......

Men her treffes vi over alt, er tett innpå mangen mennesker og folk her oppe reiser ganske ofte til fastlandet og drar med seg masse sykdommer opp igjen!! Trodde alle basillene skulle dø i kulden her oppe jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...