Gå til innhold

vintersko til "store gutter" på barneskolen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva velger dere å kjøpe til desse barna med tanke på vintersko....sett på skobutikkene...det er sko som Sorel og sko som Ecco gore tex....vi bor i en liten by, men er og mye på fjellet....hva ville dere valgt?? Må jo si jeg syns sko til 7-900.- er dyrt når det holder kun en sesong...vokser enormt føler eg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi fikk vintersko til 900,- kroner, dyrt ja, men viktig med gode vintersko. Hun er 11,5 år og godtar ikke lengre å gå i hva som helst. Ville valgt sko som kan brukes både på skolen og på fjellet. :o)

Skrevet

Vi sverger til Kamik uansett og de går i barnehage eller skole:)

Er du heldig finner du de på salg på sportsnett.no

Skrevet

Vi har kjøpt Viking (explorer?) til vår 2. klassing. De kostet 900 kr, så er ikke akkurat billig nei, men han er jo ute i all slags vær, har utedag og er masse ute på SFO og vi bor på et sted hvor det er mye vått og surt vær. Jeg vil at barna mine skal være glade i å være ute, derfor er gode sko og dresser viktig for meg slik at de ikke skal bli våte og kalde og dermed få en negativ opplevelse av å være ute (jeg frøs mye som barn pga dårlige sko og uteklær, og hater fortsatt å være ute på vinterhalvåret). Jeg kjøper det meste av klær til barna på slag og/eller i billige butikker, men akkurat sko og dresser er noe vi prioriterer å bruke penger på fordi vi føler det er vitkig. Selv om skoene bare brukes en sesong ja. Til gjengjeld så holder det med det ene paret da. Kjøper man billigere sko som ikke er vantette må en som regel ha cherrox i tilleg og da blir det fort samme prisen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...