Gå til innhold

I et bryllup..

MammaTil Hjertebarn+1 gutt til

Anbefalte innlegg

Skrevet

pleier men da og sette chips o.l på bordene? Når vi er ferdige med middagen og bordene er blitt plassert i grupper

mener jeg. Eller pleier det bare å være kaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd det. Kakebord etter middagen, og nattmaten står for det salte. Chips på bordene synes jeg umiddelbart høres ut som en bursdagsfeiring.

Skrevet

Barnebursdag var det jeg også tenkte.. Men syns kanskje det hadde vært godt med noe salt til alkoholen. Vi skal ikke ha nattmat

Skrevet

Vi hadde digre boller med smågodt.

Trenger da ikke være som i alle andre bryllup vel.

Vil du chips så setter du fram chips.

Skrevet

Hva med saltstenger og div nøtter? De kan jo stå der baren skal være, så kan folk ta med seg det de vil ha?

Har vært i bryllup der dette har vært å få i baren :-)

Skrevet

Nei, det har jeg kun opplevd om det har vart så lenge som til morgenen. Da har man kanskje satt ut slikt etter nattmaten. Men da snakker vi 6-tiden om morgenen..:)

Ville ikke satt det ut mellom middag og kaker, tror ikke det er særlig vanlig.

Skrevet

Om der ikke er nattmat hadde jeg vurdert noe salt ja. Personlig så hadde jeg kanskje prøvd å finne noe litt "finere" enn chips, men folk blir jo happy for det:) Vi var i et selskap der de serverte varm micropop i hundeskåler og saltstenger i plastglass. Veldig populært blandt mannfolka:) Pølser i brød fikk vi servert som nattmat i et annet selskap. Morsomt:)

Skrevet

Vi hadde nøtter og saltstenger utpå natten, etter nattmaten.

Skrevet

I bryllupet til min bror ble det satt ut saltstenger og nøtter mellom kakene og nattmaten. Jeg synes det er veldig godt med noe salt etter masse kaker, og det syntes de andre gjestene også:)

Skrevet

Vi hadde skåler med nøtter, saltstenger osv. le satt fram utpå natte - etter kakene:)

Skrevet

Kommer an på hvor høytidelig bryllupsfeiringen er synes jeg :)

Vi hadde en uformell vennefest i en stor hytte etter at vi hadde giftet oss. Vi hadde tapas. Kakebuffet og kaffe til dessert. Etter det satte vi frem alkohol på et bord, så folk kunne blande seg drinker selv. Da ble det også satt frem chips i alle smaksvarianter og former :) Meget populært. Vi hadde pølse og brød/lompe til nattmat. Det var også veldig populært :)

Gjør som du har lyst til. Ikke tenk på om det ikke er fint nok el ikke. Folk spiser da chips om de sitter i dress eller joggis ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...