MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 pleier men da og sette chips o.l på bordene? Når vi er ferdige med middagen og bordene er blitt plassert i grupper mener jeg. Eller pleier det bare å være kaker?
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har aldri opplevd det. Kakebord etter middagen, og nattmaten står for det salte. Chips på bordene synes jeg umiddelbart høres ut som en bursdagsfeiring.
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Barnebursdag var det jeg også tenkte.. Men syns kanskje det hadde vært godt med noe salt til alkoholen. Vi skal ikke ha nattmat
It's all about me Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Vi hadde digre boller med smågodt. Trenger da ikke være som i alle andre bryllup vel. Vil du chips så setter du fram chips.
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hva med saltstenger og div nøtter? De kan jo stå der baren skal være, så kan folk ta med seg det de vil ha? Har vært i bryllup der dette har vært å få i baren :-)
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Nei, det har jeg kun opplevd om det har vart så lenge som til morgenen. Da har man kanskje satt ut slikt etter nattmaten. Men da snakker vi 6-tiden om morgenen.. Ville ikke satt det ut mellom middag og kaker, tror ikke det er særlig vanlig.
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Om der ikke er nattmat hadde jeg vurdert noe salt ja. Personlig så hadde jeg kanskje prøvd å finne noe litt "finere" enn chips, men folk blir jo happy for det:) Vi var i et selskap der de serverte varm micropop i hundeskåler og saltstenger i plastglass. Veldig populært blandt mannfolka:) Pølser i brød fikk vi servert som nattmat i et annet selskap. Morsomt:)
Mille** Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Vi hadde nøtter og saltstenger utpå natten, etter nattmaten.
MammantilPatrick Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 I bryllupet til min bror ble det satt ut saltstenger og nøtter mellom kakene og nattmaten. Jeg synes det er veldig godt med noe salt etter masse kaker, og det syntes de andre gjestene også
Kamomille Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Vi hadde skåler med nøtter, saltstenger osv. le satt fram utpå natte - etter kakene:)
Helverine Skrevet 20. oktober 2009 #11 Skrevet 20. oktober 2009 Kommer an på hvor høytidelig bryllupsfeiringen er synes jeg Vi hadde en uformell vennefest i en stor hytte etter at vi hadde giftet oss. Vi hadde tapas. Kakebuffet og kaffe til dessert. Etter det satte vi frem alkohol på et bord, så folk kunne blande seg drinker selv. Da ble det også satt frem chips i alle smaksvarianter og former Meget populært. Vi hadde pølse og brød/lompe til nattmat. Det var også veldig populært Gjør som du har lyst til. Ikke tenk på om det ikke er fint nok el ikke. Folk spiser da chips om de sitter i dress eller joggis ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå