olebrum78 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er dette en bra vogn? En venninne som venter baby snart, og lurer....
Babyønske �� Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Emmaljunga er gode og populære vogner. Gjør nok ikke noe bomkjøp med å kjøpe det.
MammantilPatrick Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har emmaljunga city cross, og vi er veldig fornøyd:)
The Bad Gal Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Veldig fornøyd med emmaljunga ihvertfall, men det spørs jo på hvilket behov man har. Skal venninna di ferdes mye i bymiljø og på kjøpesenter, bruke kollektivtransport eller lempe vogna mye ut og inn av bil, så er den kanskje ikke den aller beste, siden den er veldig tung. Nå finnes det jo flere varianter av emmaljunga, de har sikkert litt ulike egenskaper.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har emmaljunga cangaroo, og den er ikke tung! 3-hjuling det da. Liten og lett å få med seg. Veldig god å kjøre. Fornøyd vi i alle fall!
Pooh Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har Emmaljunga Duo Edge Combi og er kjempefornøyd. Det er en stor vogn, så hvis hun er ute etter en minst mulig vogn, er den nok ikke den rette. Men den har utrolig god kvalitet, og det er veldig mange smarte løsninger på vognen. Den er enkelt å klappe sammen, og det er veldig lett å løsne bag-delen fra understellet. Når man setter bag-delen på gulvet er den formet slik at den vugger litt frem og tilbake når den lille beveger seg. Det er bare et eksempel på smart løsning. Vognen er god å trille og kan brukes i flere år!! Anbefales!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er knallfornøyd med min Emmaljunga Mondial Duo i hvertfall:)
Fire småtroll Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Har emmaljunga city cross og er veldig fornøyd, den er lett å trille, kommer frem overalt og på all slags føre. Har punkteringsfrie hjul, veier lite men har likevel god plass til barnet og f.eks vinterpose. Den har flere ganger fått best i test og er lett å selge brukt etterpå.
shari_z Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Liker min godt, selv om jeg savner noen av de smartere løsninger som har kommet siden (min er fra 2001). Men skal si at den er TUNG når man har mange oppover bakker. Så denne gangen brukte jeg kun bagdelen og kjøpte meg en lettere vogn når hun var klar til sportsvogn. Nå orker jeg faktisk å gå tur når det er bakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå