RedBell Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 39 uker på vei i dag og føler at magen har blitt en del mindre siden før helgen. Er dette vanlig? Jeg har ikke vært kjempe stor opp gjennom svangerskapet, men akkurat nå føler jeg meg enda mindre. Vet det ikke er logisk fordi jenta har jo ikke dratt noe sted og jeg føler masse liv. Trodde bare at jeg skulle føle meg mer sprengt enn det jeg gjør nå... I tillegg så kjenner jeg så si ingen murringer eller tegn til at noe kanskje starter snart... Flere som har hatt det slik?
Knask Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Har hun sunket ned i bekkenet, kanskje? :-) Vanlig det rett før fødselen.
fipp Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, jeg er selv i uke 38 nå og har også fått mindre mage og mage mål!! har ikke vært stor hele svangerskapet, liten søt mage....men jeg har hatt vekst hele tiden så alt skal være normalt, bortsett fra siste kontroll, legen tok ta og kjente med finger vaginalt og kjente hode kun 5 cm inn. han har derfor kommet langt ned i bekkenet og derfor var magemålet ikke i vekst! Er spent før kontrollen jeg skal på i morgen om jeg fortsatt flater ut på kurven.
AngryBird Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 39 uker i dag jeg og. Syns magen har blitt mindre den siste uka, men er vwel bare det at den synker.
Mammaioktober Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 ..Kanskje det er vanlig, for jeg var på kontroll idag, (Er i uke 39) og jordmoren sa at symfysemålet er på det samme som for to uker siden. Men jeg må inn på ny kontroll på mandag, for å sjekke om det har noe å si for om babyen får nok næring og om den vekser og sånn. For det kunne være det at babyen har lagt seg langt ned i bekkenet. Men i mitt tilfelle ligge babyen på samme sted som sist, så jeg syns det er veldig rart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå