Mamma+2 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg skal inn til vurderingstime i morgen ang brystreduksjon....har blitt henvist fra fastlege og fått det medesinsk innvilget...sliter med nakke og skulderplager.... Men rent praktisk....er det smertefult? Tok det lang tid til man kan fungere "normalt".....når kan man begyne bruke vanlige bh'er ?? Håper noen vil svare meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå