Gå til innhold

God morgen godtfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer hos dere nå da? Kaffe ved froksostbordet, eller ligger dere halv"daue" foran tv'n? :-p

Jeg for min del har fått en morgensfugl uten like i hus! Mini skulle absolutt opp kl.06.15 idag, og da var det bare å høre etter da ;-D

Pleier egentlig å sove til 09.30, men ikke i dag gitt :)

Så nå blir det rydding og vasking av hus, før det blir å trille ned til helsestasjonen for å veie mini! :)

Ha en fortsatt fortryllende morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!!!

Her er det dagens tekopp før alt annet begynner.

Plutselig bestemte alle seg for å stå opp 0635, jeg stemte ikke for det, men det skjedde a likevel..

Nå er vi snart på tur til barnehagen, så er det tilbake å gjøre fornuftige ting altså husarbeid.

Skal ut å handle pysj i dag, fysj våkner midt på natta å frrrryyyser...

Ha en flott dag og en nydelig morgen!!!

Skrevet

Her er det en stille morgen...foreløbig!! Matet tvillingene kl 07.00, da sovnet de igjen, så de sover enda! (",) De våkner vel snart.

Jeg tar meg ei skive å slapper av på nett! Ikke mye tid til å slappe av når de står opp - de er 3 mnd!

Ha en god dag! (",)

Skrevet

Sitter og ser litt på God Morgen Norge, titter litt på nett.

Her starte lillegutt dagen kl 0600.... Fikk lurt han til å kose litt med mamma i senga frem til 0645 i dag, men nå har jeg akkurat lagt han igjen. Så håper han vil sove litt. Har begynt å slite litt med soving på dagtid. Han vil ikke sove, men jeg synes han bør sove litt. Han er jo bare 3 mnd enda.

Ha en riktig fin dag alle sammen!!!

Skrevet

Her startet vi morningen ganske så sent. Minste våknet 0730 og elste 08. Eldste spiser frokost foran Tven, men vi skal snart ta morgenstellet og rusle til bhg.

Minsta skal vel sove litt når vi kommer hjem fra bhg. Jeg skal trene og dusje mens hun gjør det. Senere skal vi rusle i åpen bhg.

Nå sitter jeg ved dataen med en kopp kaffe og koser meg.

Eldste informerer meg om hva han ønsker seg til jul mens minste sitter på gulvet og leker.

Livet er herlig!

Ha en fantastisk dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...