nr.3:) Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 blir spennande, skal sjekke kor stor ungen er + at legen ville sjekke kor modent ting er.. blir spennande:) Håpa ting begynner å bli klart, er ganske so lei no, sjøl om da er 13 daga igjen til termin.. Hadde passa supert om babyen kom no, då hadde pappaen kunne vert heime i fire veker med oss, i stede for kun to visst babyen komme til termin...
odavi Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 jeg har også 13 dager igjen til termin med nr 2. skulle ønske han kom denne uka, men har liten tro på det. var å målte vekst forje uke, han lå 5 % under gjennomsnitt. modenhet veit jeg ikke noe om. håper jeg blir sjekket neste uke. tror jo egentlig jeg går litt over termin.. gikk 3 dager over med nr 1. spent på å høre om du var moden..
Jahoo Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Hei. er det noen grunn til at de sjekker dette eller ble dere bare innkalt? hvilken uke?
Lise12 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Så spennende med sjekk på sykehuset! Håper du er moden slik at fødsel kan komme når som helst. Jeg har ca like lenge til termin som dere jeg også, 14 dager. Merker at det frister å møte nykomlingen nå, men tviler på det. Dårlig med kynnere her, så føler det kommer til å dra ut i tid... Skal til vanlig legesjekk i dag, så kan håpe på godt nytt der. Lykke til på sykehuset! Blir spennende å følge med når det blir fødsel på dere begge.
nr.3:) Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 då har eg fått vite at eg har ein gut i magen:) so då blir det gutt nr 2.. han lag ann til å bli mellom 4 og 4.2kg ved termin, ikkje so gale, førstemann var nesten 4.4... Fekk selvfølgelig ein anna lege i dag og han sjekka ikkje modning, vart litt skuffa der, når han forje sa at det skulle dei gjere idag men, men... E jo ikkje alltid eninge dessa legane.. Skal inn atte til ny kontroll på termindagen for å sjekke kor stor han er blitt då so får vi sjå kor veien går vidare.. Håpa veldig på at han har tenkt seg ut litt før termin:)
maizi Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Jeg har også en stor gutt i magen, estimert til å bli 4,2-4,5 til termin. Har termin i dag og skal til ny kontroll i morgen. Håper jo på fødsel ganske raskt siden han er såpass stor. HAr de snakket noe om å sette deg i gang ved termin siden barnet er stort? På KK sier de at det er uaktuelt å sette fødsel i gang pga stort barn så lenge svangerskapet er sunt og friskt ellers... SKeptisk til å føde så stort barn......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå