Gå til innhold

smertene i magen gir seg ikke uke 33 HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

skrev her inne i går at jeg er så kvalm og har skikkelig vondt i magen. Våknet i natt og da var det helt jævlig for å si det mildt. Jeg har vondt øverst i magen og i ryggen, kjennes nesten ut som det svir el etser i magen. Vanskelig å forklare. Ingenting hjelper. Prøver å gå på do, men ikke så lett kommer bare litt hver gang. Føler jeg ikke blir helt fedig. Har vært sann ett par dager nå. Ikke noen blødninger. Noen andre som merker noe til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke syresmerter du har da? synes jeg kjenner igjen symtomene dine fra min herlige hals/bryst brann! det gir smerte øverst i magen og gir meg kvalme og det kjennes ut som man brenner opp innvendig!

Skrevet

jeg sliter en del med halsbrann, og tar LINK mot dette, men det er ikke samme ubehaget. Plutselig kommer det stikking nede i magen også. Er litt engstelig da, man blir jo det automatisk. men vil høre med noen her før jeg evt ringer noen. Jeg er 1 gangs. så jeg vet ikke så mye om dette

Skrevet

Alle opplever sine magesmerter så forskjellig. Hvis du er engstelig, skal du ikke nøle med å ringe føden. Better safe osv..

Skrevet

om du har hatt sterk halsbrann i ei god stund, KAN du ha fått sår i spiserøret. Det gir ekstreme smerter øverst imagen og i ryggen.. Kjennes som om noen stikker en kniv der og river rundt.

Men om jeg hadde hatt sterke smerter som jeg ikke viste kom fra, så hadde jeg villet ringe lege/føden for en sjekk og ikke gå å vente... i mitt forrige svangerskap venta jeg for lenge med å bli sjekka da jeg var bekymret, og det kommer til å gnage meg resten av livet...

Skrevet

Har hatt omtrent samme greia. For min del varte det bare i tre dager. Jeg ringte legen og jordmora mi. Legen tok prøver og kjente på magen. Han mente at smertene kom av at jenta mi begynte å ta større plass. Fra jordmora fikk jeg tips om hva jeg kunne gjøre for å minske smertene. Hun sa at jeg skulle bruke en av de største varmeputene på magen. Varmen gjorde at smertene forsvant litt.

Håper det går over snart. Ring legen din. Du betaler jo ikke for det :)

Skrevet

takk til alle dere som skrevet til meg. Jeg ringte føden i stad og kom på kontroll. Jeg hadde kraftige kynnere som kom fra urinveis infeksjon. Jeg har ikke vært plaget med kynnere så jeg viste ikke hvordan det kjentes ut. Derfor vondt i magen, kvalm og vondt i ryggen... Ja ja godt jeg fikk sjekket da, hadde aldri trodd det var UVI for sist jeg hadde det hadde jeg så vondt at jeg knapt klarte å gå og satt å bet i et håndkle når jeg var på do, men men sann kan det gå.

Takk takk alle sammen, godt er noen som svarer :)

KLem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...