Gå til innhold

les miserables-har noen sett musicalen??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

 

Skal på tur med kjæresten-vil gjerne overraske og lurer på om denne forestillingen er noe??

 

Vi er begge rundt 40.Jeg liker litt kultur osv..,vet faktisk ikke helt hva han liker og ikke liker enda..av sånt på turer.

 

Billettene koster skjorta-har allerede bestilt og betalt.Og hååper at han syns det er en fin gave....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaah! Det mest fantastiske jeg har sett! Er vanligvis ikke noe musikal/teatermenneske, men kunne reist til London hundre ganger til ene og alene for å se den musikalen! Nydelig historie, fantastisk musikk, fascinerende sceneteknikk, latter og tårer i store mengder. Den kan dere ikke gå glipp av!

Skrevet

ja vet du hva... jeg har vært i london og sett denne... den er så fantastisk.. jeg gråt jeg.... den her passer for alle.. HELT super.. til og med guttene som liksom var så tøffe som var med oss sippet...

 

p-s jeg er heller ikke musikal menneske etc-.-

Skrevet

jeg har sett den på Broadway og den kan så absolutt anbefales :o)

utrolig gripende historie!

men jeg har lest boken også, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...