paper Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 hva tenker dere om at man gifter seg hvit brud-og er gravid,kanskje høygravid?? Er IKKE gravid,enda,men har bryllup i tankene-hvis alt går etter planen.. Selv synes jeg det må være flott-men jeg syns egentlig at alle skal gjøre som de selv ønsker og er fordomsfri tror jeg.. Synspunkter??
Hippomama Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 jeg mener det sikkert hadde vært fint :-D hvit brud med babymage...søtt :-D men de fleste vil jo være slank å fin på bryllupsdagen sin...men jeg har ikke hatt noe imot å vært gravid på min bryllupsdag...faktisk så håper jeg at jer er det...ikke høygravid, men gravid iværtfall jeg er tykk fra før, så vil ikke legge på mer polstring under kjolen min...hehe
lykke c Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Tenker du hvit brud som i jomfruelig og det blir litt ironisk når du er gravid? Det hadde i tilfelle vært like ironisk som da vi giftet oss og vår sønn var med på deler av seremonien. For det var jo like lite jomfruelig:) DET må du ikke tenke på!!!
T#3 Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Flott mener jeg:) Og enig med "lykke c". Vi hadde også vårt barn med under sermonien - så jomfruelig var jeg:) hihi Jeg og Maria:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hadde virkelig ikke reagert på dette! Iallefall ikke på noen negativ måte At det ikke er "jomfruelig" skal du ikke tenke på. Vi lever ikke på 50-tallet lenger Selv hadde vi med barnet vårt i vielsen, og jeg hadde like hvit kjole som venninna mi som var jomfru da hun giftet seg, hehe Ingen tenker sånn lenger kjære deg! Gravide bruder er bare vakkert! (Jeg synes bruder er vakre, og gravide enda vakrere, så en sammensetning av de to må jo være knall!
mammatil4ioktober :) Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Eg var kvit brud, med ein liten prins i magen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 man gifte sæ jo på grunn av at man elska den andre personen å vil dele resten av livet me han. ka vise vel kjærligheten mellom dåkker bedre enn en voksende mage? syns d e kjempestili me gravide brude, å misunne de som orke allt styret d e me bryllup i svangerskapet. (syns begge delan hver for sæ e "vanskeli" å tungt) sjøl så skal våres to jente være brudepike i vårt bryllup=) å æ syns d e en selvfølge at ungan e me å dela dagen lamme oss!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2009 #8 Skrevet 31. oktober 2009 Gravid brud assossierer jeg med dobbel lykke! Var sjøl ca halvveis da vi gifta oss, og fikk bare hyggelig tilbakemelding. Unntatt mormor som syntes det hadde vært best om vi venta med å bli gravide til etter bryllupet. Mamma var forresten ca like gravid som jeg var da de gifta seg. Det var jo ganske vanlig også for 35 år siden, men også den gangen var det noe problematisk for mormor, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå