Gå til innhold

Mitt perfekte liv!

Anbefalte innlegg

Gjest marie-s
Skrevet

Jeg kan ikke si annet selv om jeg i skrivende stund sitter og er utrolig forkjølet....aaaatsjo!

Men nå er det en stund siden jeg sist har vært her inne så jeg tenkte det var på tide å skrive litt igjen, kanskje kan det inspirere flere.

Jeg har det utrolig bra for tiden og er kjempe fornøyd med det jeg har oppnådd, og her er det bare å lese videre for dette er ingen klissete kjærlighetshistorie.

En drøm jeg har hatt var det å få kjøpe meg leilighet i Oslo og det uten å måtte selge huset jeg eier på Møre. I skrivende stund sitter jeg og snufser og nyser i "min" leilighet i Oslo. Okay at den er min er en sannhet med modifikasjoner, jeg fikk ikke nok lån til å kom meg ut på kjøpemarkedet på egenhånd så jeg har slått meg sammen med en utrolig god kompis og vi kjøpte denne sammen. Det er bare så befriende å endelig ha noe jeg kan kalle mitt, eller i hvertfall at 70% av den er min. Ikke nok med at jeg har fått kjøpt leilighet, jeg har også en jobb jeg trives veldig godt i og som ikke akkruat er lavtlønnet, dermed kan jeg endelig slippe å snu på kronen hver gang jeg skal handle noe. Men dere skal vite at det har ikke alltid vært slik, jeg har hatt tider der vi knapt hadde penger til mat og vi aldri kunne unne oss noe ekstra, mulig det er nettopp derfor jeg nå kan si at jeg har det fantastisk? For jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd.

Det neste jeg gleder meg til nå er en konsert jeg skal på i England sammen med en annen kompis og nei det er ikke noe "tull" med noen av de, kun vennskap.

Den gleden jeg føler for tiden er nesten som en forelskelse....i mitt eget liv....hvor sykt er vel ikke det? Vel nå vet dere jeg har klart det utrolig bra og jeg er inget overmenneske, jeg har bare klart å sette meg realistiske mål. Når det gjelder menn så har der nå ikke vært noen på flere år, så der har jeg nå nærmest gitt opp, men jeg har bestemt meg for det at om jeg skal inn i et forhold så skal det være perfekt, nå ser jeg ingen grunn til å gå med på noe som er "tja" og bare det er utrolig å vite:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var utrolig godt å lese!!! Selv om jeg ikke kjenner deg, så blir en utrolig gla på dine vegne!!!

Veldig bra du du har det bra, det er sånn det skal være..... ;)

Skrevet

Signerer denne!:) Så hyggelig å lese noe annet enn syt å klag innlegg hele tiden...

Føler også at livet mitt er på topp nå.

Eier min egen leilighet,bor i en liten koselig by sammen med sønnen min på 18 mnd. Slipper å snu på kronene får å få endene til å møtes.

En hærlig kjæreste har jeg også funnet meg:)

Livet er rett å slett hærlig nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...