Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Når jeg har kobla meg på det trådløse nettverket jeg har hjemme?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Gratis? Hva mener du? Du betaler jo for internettabonnementet
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, men man betaler ikke ekstra? Så man betaler ekstra på mobilregninga pga det?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Du kobler pc`n på nett via mobiltetelfonen? Eller har du bredbånd? Om du har bredbånd så betaler du jo for vanlig internettabo. Kobler du den opp via mobilt-bredbånd så har du også abo., men gjerne et som er gratis etter kl.17. Kobler du opp pc`n via mobiltelefonen så koster det, gjerne flesk, og kommer på telefonregningen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Om du har wifi, feks på en mobiltelefon, og kobler deg til nettet hjemme via dette så koster det ikke noe, det er som å koble opp en ekstra pc. Samme gjelder med nintendo ds, wii, ps3 osv osv
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Så når jeg kobler meg til det trådløse nettverket med en iPhone så er det gratis?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Jepp :-) Men du må da passe på at du kobler til med rett nett Feks når jeg skal koble til mobilen min, så får jeg valget mellom netcom gsm og det trådløse nettverket hjemme, så da må jeg følge med på at jeg ikke velger netcom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå