Gå til innhold

brun utflod

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan har det gått med dere som har hatt det? er nå i uke 8+5 og har i dag og en dag i forrige uke, hadde brunlig utflod. Ingenting rødt i det....har hatt både sa og ma før så er forberedt på det verste.....ingen smerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått fint med meg i hvertfall, er 11+6 i dag og hadde brun og rød utflod fra uke 6 til uke 9 ca. og jeg hadde smerter i tillegg. Har hatt SA før jeg også så man blir jo engstelig. Alt så bra ut hos meg på UL i går :)

Skrevet

Jeg hadde brunt utflod fra uke 6-9 og det gikk fint her :) Er 19+6 i dag:)

Skrevet

Jeg hadde brun utflod i hele uke 12... litt smerter, men alt stod fint til på ultralyd. Er i uke 15 nå, så kjenner jeg fortsatt er litt spent på ultralyden som kommer snart.

Lykke til - det går nok bra =)

Skrevet

Med nr. 1: Hadde blødning med smerter i magen da jeg var 6 uker på vei. Alt var da ok på ul. Hadde så blødning uten smerter da jeg var 7 uker på vei. Alt var ok på ul da også. Da jeg var 12 uker på vei hadde jeg brunlig utflod i 1 uke. Alt var ok på ul da også. Har nå en frisk og fin 3-åring.

Med nr. 2: Hadde en liten blødning da jeg var 5 uker på vei. Ok på ul. Er nå 11 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...