Gå til innhold

Normalt?


dykkedama

Anbefalte innlegg

Er det normalt å få en overveldende følelse av matthet på slutten? Jeg har 5 uker igjen, og jeg er vanvittig sliten!! vondt i ryggen har jeg også, emn det har jeg forstått er helt normalt. Men jeg trodde ikke jeg skulle bli så voldsomt sliten. Jeg orker knapt å gå opp og ned trappen hjemme før jeg må "hvile" i sofaen. Er dette helt normalt, eller burde jeg dytte i meg en haug med vitaminer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er det lenge siden du har fått målt HBèn din?

Jeg er veldig lav i hb: 9,2 og får melkesyre av ingenting. I tillegg må jeg ta pause etter å ha gått opp trappen her hjemme.... Nå spiser jeg på jerntabletter i håp om å komme litt ovenpå før fødselen....

Ellers er det vel normalt og blir litt utmattet mot slutten....

Selv opplever jeg at jeg har panikk for å ikke få gjort alt jeg har planlagt - og det er ikke lite! Prøver å gå tur hver dag for å holde meg i form! Tror IKKE min strategi er smart, for når barnet kommer er jeg vel totalt utslitt. Men, det er straffen for å ikke ha forberedet noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kjempe sliten og trott nå jeg også, men plutselig kom det seg i går. er i uke 37+3 nå og har litt mer overskudd. Men det kan jo selvfølgelig ha noe med blodprosenten din å gjøre også. Sjekk den på neste kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svarene. tror ikke jeg har målt hb siden uke 28, så det er jo en stund siden. Jeg er usikker på om de måler HB hos jordmor, siden jeg ikke skal til lege før om enda 3 uker..Men det kan jeg forhøre meg om:)

Tusen takk for svarene igjen, og lykke til med innspurten:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...