Gå til innhold

Jeg er gravid!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp en test, og den viste klart og tydelig at jeg er gravid. Kjempe lykkelig for det. Men nå er jeg litt bekymret, for jeg drakk en flaske Cider 0,7% igår. Kan dette gjøre skade? Burde jeg nevne dette når jeg skal på kontroll etterhvert?

Blir veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke noe om cideren, men......et kjempestort GRATULERER!

Skrevet

Den cideren skal du ikke tenke så mye på. Er mange unger her som har vært med på en fest eller to før det er blitt testet positivt!

GRATULERER SÅ MYE!

Skrevet

Gratulereeee :)

Nei, jeg kan ikke tro det gjør noe om du drakk den Cideren i går, men ikke drikk flere før babyen er ute :)

Lykke til, du er heldig, virkelig!!! Gleder meg til jeg en gang skal bli gravid igjen.... håper det :)))

Skrevet

Tusen takk!!!

Hadde virkelig ikke trodd det skulle gå så fort. Er under to måneder siden jeg tok ut spiralen. Så nå skal snuppa bli storesøster!!!!!!! *LYKKELIG*

Skrevet

Gratulerer!!:)))

Tulla mi var nok med på noen vinglass og hvertfall en fest før jeg fant ut at jeg var gravid - hun var et uventet lykketreff, så fulgte ikke akkurat med på de tingene. Men hun er nok i selskap av veldig mange andre bebiser. Kooooos deg og ikke tenk noe mer på den cideren med 0,7%:)

Skrevet

Gratulerer så mye !!

Prøv å ikke tenke så mye på den cideren du ;-) Det skal nok litt mer til enn som så ...

Skrevet

gratulerer:))

Du trenger ikke å bekymre deg for det med cideren,det er altfor tidlig til at ungen skal bli skadet pga det! Det er mange som blir gravid til og med i fylla,og at de får en frisk unge! og det er også mange som ikke vet de er gravid enda så tidlig.Det er en grense man sier,tror det var 5 uker om jeg ikke husker feil..

Du kan jo nevne det for legen,skader ikke det,han kommer uansett til å si det samme:).

og husk,skulle det skje noe at du aborterer f.eks så ikke ha dårlig samvittighet,det er ikke cinderen sin feil ihvertfall,slikt kan være tilfeldig!

masse lykke til:)

Skrevet

GRATULERER:) Savner å være gravid! selvom det ikke er mer en 4 mnd siden jeg fødte:P

Jeg røyka hver dag i begynnelsen av graviditeten, så slutta jeg når jeg fant ut at jeg er gravid! Babyen min er så fin og frisk:)

Bare å holde seg bort fra flaska før babyen kommer:P hehe

Gratulerer så masse igjen

Skrevet

Tusen takk jenter. Da er den uskyldige cideren herved ute av verden for min del. Nå skal jeg bare glede meg over underet i magen min. Da blir det kanskje baby i juni/juli da. Vet ikke riktig. Har jo ikke hatt mensen etter spiralen ble tatt ut.

Skrevet

0,7% går ikke som alkohol. Det blir litt som kefir osv. Jeg drakk det under graviditeten jeg :) Så ingen bekymring!! I Sverige selger de dem som alkoholfritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...