Turtelduen Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Hvor henvender en seg henn? Fins ingen informasjon...
Kine&nurket;-) Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Se på din kommunes hjemmeside på internett. Der skal det stå.
b_a_b_y_ Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Kan også være greit å ringe til legekontoret, for i min kummune har vaksinen kommet, men de har enda ikke sendt den ut til legekontorene....for de skal finne ut hvem som skal administrere det først. Helt utrolig, men....
Turtelduen Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Hørte med legen i dag. De skal ha "vaksinedag" den 10 november(!). 3 uker til! Hørte på nyhetene på vei dit at de første er til vaksinering i dag, tenk om jeg hadde fått i dag. Da hadde neste dose blitt satt om 3 uker... Tar jo 2 doser før en er helt vaksinert. Hva er vitsen om en bare rekker 1 dose? Legen min sa at 400 000 doser var kommet, og at de sendte til nordnorge først fordi det var lengst unna Oslo. Men ærlig talt, det tar meg 1 døgn å få sent en pakke... Han sa også at de måtte innkalle 10 personer samtidig fordi en flaske inneholdt 10 doser. Merkelig at det skal være så vanskelig når myndighetene er så oppsatt på å få folk til å ta den. Tror ikke det er så mange som rekker det i dette tempoet...
Maisie Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Kommunens hjemmesider, ja. Der kommer det til å stå hvor vaksinen skal settes (altså av hvem), om det koster noe, og når den er klar, samt hvem som anbefales å vaksinere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå