Smiiil :o) Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Tok nettopp en test, og den viste klart og tydelig at jeg er gravid. Kjempe lykkelig for det. Men nå er jeg litt bekymret, for jeg drakk en flaske Cider 0,7% igår. Kan dette gjøre skade?
Plutselig_gravid Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Gratulerer:) En flaske 0.7% flaske cider blir regnet som alkoholfri og har nok ikke gjort noen skade på fosteret så tidlig i graviditeten. Ta det helt med ro
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Gratuler så masse :)
Sistah*G07*J09* Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Å så koselig gratulerer så masse Alkoholinntak før du vet at du er gravid går helt fint Du kunne jo ikke ha gjettet at du var gravid heller
b_a_b_y_ Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer!!!! Ikke ha noen bekymringer i forhold til inntaket, det er noe som skjer veldig mange av oss! Jeg var desverre skikkelig på fylla når jeg var gravid første gangen, hadde jo ikke peiling på at jeg var i den tilstanden og jeg har en super og frisk gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå