Gå til innhold

Spiser dere middag hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Men det hender middagen er lettvint, ala grandis og ferdig pytt i panne..

Har typisk norsk potetmiddag ihertfall 4 dager i uken.

Skrevet

Ja spiser middag stort sett hver dag, men hender kanskje et par ganger i mnd at det skjærer seg helt, og da lager vi f.eks eggerøre eller noe annet enkelt sånn at vi har noe varmt i løpet av dagen:)

Skrevet

Gjennomsnittlig ja, men det hender vi dropper den. Jeg lager som regel middag når jeg kommer fra skolen. Siste ukene har jeg slitt med angst og veldig dårlig matlyst, så mannen har måttet tatt seg av middagen selv. Da blir det ofte ferdigpizza, ostesmørbrød, fiskesuppe ol. Noen dager da eldste skal på fotball kl.16.30 spiser vi bare brød og frukt

Skrevet

Nei vi gjør ikke det. Men vi spiser alltid et måltid sammen etter bhg. og jobb, men det er ikke alltid typisk middag.

Skal jeg på trening så går det i brødmat, omelett, eggerøre eller havregrøt. Men det er som regel bare 2 kvelder pr. uke. I tillegg er ikke minsten glad i middag. Så spiser han også middag i bhg. 2- 3 ganger pr. uke (der spiser man middag utrolig nok da) =P

Skrevet

Ja, her er det middag hver dag. Noen dager lettvint-middag, men som oftest middag med poteter/ris, grønnsaker og kjøtt/fisk

Skrevet

Jeppsideisi! Her er det som regel typisk norsk potetmiddag 5 dager i uken, i helgene kan det skeie litt ut. Det er ikke mange hverdagene i løpet av et år vi ikke har god hjemmelaget middag, det er jo så godt!

Skrevet

Ja, i en eller annen form, hjemmelaget eller ferdig fra butikk.

Skrevet

Ja.

Dersom mannen jobbar seint (og er heime kl 19 eller 20) gir eg gjerne ungane middag om ettermiddagen og så et eg saman med mannen om kvelden.

Men middag har vi kvar dag, har ikkje samvittighet til anna :o)

Skrevet

nei. ikke alltid vi har lyst på middag

Skrevet

Vi har vamrmat hver dag, enten om det er noe lettvindt eller vanlig middag. Suppe er ikke veldig mettende, men godt med varm mat og det går fort å lage.Når vi har suppe, dekker vi på skikkelig på bordet til kvelds. Ungene spiser helst havregryn, til frokost og kvelds vanligvis.

Skrevet

Alltid ordentlig middag! Viktig å lære barna gode matvaner, og koselig å spise sammen.

Skrevet

363, bommet på et tall der

Føler middag er viktig, og med 4 barn i hus, hvorav 3 spiser middag, så blir det til at vi lager så godt som hver dag.

Skrevet

Nei, her i huset gjør vi ikke det. Har droppet middag en gang i blant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...