beggeto Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Tenker på ekornes manhattan i fargen chocolate. Hva syns dere? Passer den for en ung familie eller er den mer for den eldre generasjonen? Ønsker meg en barnevennlig og praktisk sofa som passer i en lys stue med møbler i hvitt og eik. Hadde egentlig tenkt en landlig stil, litt shabby chic men er veldig opptatt av det praktiske så lurer på å safe litt mer. Tar gjerne imot synspunkter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg syns ikke den var spesiellt fin, men ikke dermed sagt at den egner seg best for de eldre. Jeg hadde ikke syntes den var fin hos bestemor heller
erteposen + 4 Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg synes ikke den er pen i det hele tatt, og heller ikke så veldig barnevennlig siden armlenene er så høye. Jeg hadde vel valgt en enkel og moderne sofa, som er tidløs og ikke så gamlis:)
erteposen + 4 Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 jeg går utifra det er denne du mener http://www.exchange3d.com/cubecart/3D_catalog_ekornes%20manhatten.html
Gjest MMJ Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Litt traust og gammeldags synes jeg... kunne virke som du også kanskje synes det samme ??
beggeto Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2009 denne: http://www.ekornes.no/no/ekornescollection/ekornessofaer/ekornes-manhattan/ men i chocolate fargen. Tja er vel egentlig litt enig. Problemet er at jeg hadde tenkt at det var praktisk med skinn. Og har ikke funnet noen annen skinnsalong (2+3) som ikke koster 35000+. Syns 25000 er nok å betale for to sofaer. Kan selvfølgelig velge stoff i stedet, men tenker at den ikke holder seg fin like lenge med små barn. Andre forslag da?
MintCondition Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 http://www.bolia.com/nn-NO/catalog/norway/bolia_no/Stuen/Sofaer/Pasadena http://www.bolia.com/nn-NO/catalog/norway/bolia_no/Stuen/Sofaer/Delite ...f.eks. Mye fint fra Bolia, og IKKE gamlis-møbler
thea - M har gull i gulping Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er nok dessverre enig med resten her, den var ikke spesielt fin! Du kan få veldig fin, barnevennelig sofa som ikke ser slik ut:) Kjøp enten skinn-sofa eller en sofa med trekk som kan vaskes!
erteposen + 4 Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Bolia her en fin med trekk som kan vaskes. Veldig populær blandt barnehfamilier.
beggeto Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. oktober 2009 nei sånne sofaer passer ikke inn her, det blir for firkantet og moderne. Jeg liker den landlige stilen, evt litt rustikt. I den stilen jeg liker passer det vel egenlig ikke helt med skinnsofa, derfor prøver jeg å finne en som er litt klassisk.
xxxJulianexxx Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 Tja, hvis du liker 80-tallet så. Jeg gjør definitivt ikke det. Hvertfall ikke møbemessig.
HTC Skrevet 19. oktober 2009 #14 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er gamlis og passert 40. Jeg syntes denne sofaen var for gamlis selv til min mor på 62 og min bestemor på 85. Stoff sofa funker supert med små barn. Jeg har to barn under 5.5 og har hatt stoffsofa hele veien. Kluet er at ungene ikke får spise i sofaen, sitter de forran tv og spiser feks lørdagsgodt (sjokolade), så sitter de på gulvet mens de spiser og vi tørker over fingre og munn med klut. Funker som bare det =)
Alvorlig Skrevet 19. oktober 2009 #15 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har denne sofaen og jeg syns IKKE den er traust!! Synes tvert i mot at dette er en klassisk modell som verken er spesielt moderne eller umoderne. Elsker denne sofaen, den er myk, deilig å sitte i, lett å vaske over (noe som må gjøres daglig hos oss med små yogurt-fingre i hus). Har kombinert den med lyse tepper, en del gamle "shabby chic" møbler som jeg har arvet og stearinlys og bokhyller. Personlig og hjemmekoselig stil.
beggeto Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. oktober 2009 Kom over en slettvoll comma utstillingsmodell i mørkt brunt stoff. Vurderer å kjøpe denne og se om jeg finner to flotte stoler (evt gamle som jeg kan trekke om eller noe). Er vel litt tullete å spørre her egentlig, vi er alle forskjellige, men spør nå likevel... Hva tror dere? Vil den la seg kombinere med hvite litt shabby chic møbler og en litt landlig stil? Eller er ekornesen bedre?
beggeto Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 20. oktober 2009 hvilken farge har du på den? du har ikke tilfeldigvis en hjemmeside eller noe med bilder? Kunne så gjerne tenke meg å se den i et miljø som stemmer litt med sånn jeg ser for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå