trollmor & trollungene Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Trenger en god oppskrift på boller både med og uten gluten.
Ranveig R Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Har aldri prøvd glutenfritt så det kan eg ikkje svare på, men har ei god "vanleg" oppskrift: 800 g mjøl 1,5 dl sukker 2 ts kardemomme - bland 200 g smør (eller olje) 4 dl melk (eller vatn) - varm opp til ca 37 grader tilsett 1 pk ferskgjær (då er du garantert luftige, fine bollar) og elt alt saman. La heve under plast i ca 1 time eller til dobbel størrelse, trill ut bollar og la etterheve i ca 20 min. Om du vil ha dei veldig luftige lar du dei etterheve lengre. Ingen ting i vegen for å la dei heve f.eks. 45 min, berre pass på at du ikkje tar på dei etter heving (før dei går i ovnen), for då kan dei dette saman. Då lille fekk påvist melkeallergi bytta eg ut smør med olje og melk med vatn, og meiner bollane blir luftigare no, og eg merkar ingen forskjell på smak.
Ranveig R Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Gløymde steikeinstruksar gitt ) Eg pleier å steike dei på ca 220 grader i 10/13 min (varmluft/under- og overvarme)
trollmor & trollungene Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2009 Takk takk. Melkeallergi her i huset også. Bruker som regel melange uten melk og havremelk i matlagingen. Har du prøvd det, eller bruker du bare olje og vann?
Gjest MMJ Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Tanta mi bruker melis i steden for sukker, det er nyyydelige ))
Ranveig R Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Brukar havremelk til alt anna, men vatn i bollane. Dvs eg meiner eg har prøvd ein gong, men når det ikkje blir smaksforskjell ser eg ikkje poenget med å bruke noko som kostar pengar når det er like godt med vatn ;o) Har brukt soft spesial i staden for olje, det går heilt fint. Mykje det same som olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå