Gå til innhold

Har noen en god og "luftig" oppskrift på boller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en god oppskrift på boller både med og uten gluten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri prøvd glutenfritt så det kan eg ikkje svare på, men har ei god "vanleg" oppskrift:

800 g mjøl

1,5 dl sukker

2 ts kardemomme

- bland

200 g smør (eller olje)

4 dl melk (eller vatn)

- varm opp til ca 37 grader

tilsett 1 pk ferskgjær (då er du garantert luftige, fine bollar) og elt alt saman.

La heve under plast i ca 1 time eller til dobbel størrelse, trill ut bollar og la etterheve i ca 20 min. Om du vil ha dei veldig luftige lar du dei etterheve lengre. Ingen ting i vegen for å la dei heve f.eks. 45 min, berre pass på at du ikkje tar på dei etter heving (før dei går i ovnen), for då kan dei dette saman.

Då lille fekk påvist melkeallergi bytta eg ut smør med olje og melk med vatn, og meiner bollane blir luftigare no, og eg merkar ingen forskjell på smak.

Skrevet

Gløymde steikeinstruksar gitt :o)

Eg pleier å steike dei på ca 220 grader i 10/13 min (varmluft/under- og overvarme)

Skrevet

Takk takk. Melkeallergi her i huset også. Bruker som regel melange uten melk og havremelk i matlagingen. Har du prøvd det, eller bruker du bare olje og vann?

Skrevet

Tanta mi bruker melis i steden for sukker, det er nyyydelige :)))

Skrevet

Brukar havremelk til alt anna, men vatn i bollane. Dvs eg meiner eg har prøvd ein gong, men når det ikkje blir smaksforskjell ser eg ikkje poenget med å bruke noko som kostar pengar når det er like godt med vatn ;o)

Har brukt soft spesial i staden for olje, det går heilt fint. Mykje det same som olje.

Skrevet

Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...