Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 som vurderer/ikke vurderer å gi dem svineinfluensavaksine? Jeg er meget skeptisk til denne vaksinen, men vil min lille gutt kun det beste. Er så usikker...
Ranveig R Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 No har lille berre lett astma/infeksjonsutløst astma så eg er ikkje veldig bekymra. Har snakka med legekontoret om det og så langt seier dei at med mindre barnet har veldig tung astma gjer dei ikkje noko før barnet ev. får influensaen og då berre dersom det faktisk treng hjelp. Dersom dei ombestemmer seg og plutseleg anbefalar oss på det sterkaste å gje ho vaksina, må vi vurdere det. Kjem uansett ikkje til å gjere det nett no, vi har framleis ikkje fått lov av legane til å gje ho mmr'en pga nevrologisk utredning (ho er snart 2 år).
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Lillebror på 2 år har astma og jeg har ikke tenkt å gi han vaksinen. Skal aldri si aldri, men i utgangspunktet og med den lille infoen jeg har om vaksinen nå så er svaret nei.
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Datteren vår en under 3 år, så foreløpig er det ikke aktuelt å vaksinere henne. Dersom vaksinen blir godkjent for små bran vil jeg sterkt vurdere det.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for svar, min gutt er også 3 år så jeg har egentlig vært helt sikker på at jeg ikke vil at han skal få vaksine. Men så er det plutselig noen som sier at jeg bør det. Jeg er som regel veldig standhaftig og sta, men når det kommer til mine søte små og helsen deres er jeg som regel veldig usikker, iallefall når det kan få så fatal utgang... Skal til legen i morgen, får drøfte det med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå