Gå til innhold

Har en kald sønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan hjelpe meg med ideer om hvordan jeg kan holde sønnen min varm om natta? tenkte et varmelaken eller noe lignende.. hvis det finnes.. han er 15 mnd gammel;) har prøvd varme flaske uten hell..takk for alle forslag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullpysj fra Nøstebarn og soveskinn.

Skrevet

Anbefaler forresten ikke varmelaken. Så på TV at en dame fikk 3 grads forbrenninger på noe slikt. Eller kanskje det var en varmepute? Men de må uansett kunne regulere temperaturen sin litt selv.

Skrevet

Dattera vår kaster alltid av seg dyna og våkner flere ganger om natta fordi hun fryser. Vi tok rett og slett inn en ovn på rommet og tok på svak varme. Sånn at hun er god og varm. Men pass på at det ikke blir for varmt da!

Skrevet

Sånn nattpose som er som en pysj, men med pose nederst i steden for bein! Det har sønnen vår hatt siden han var 2 mnd. Har Nederlandsk familie som er helt hysteriske på at han må sove med dette og ikke med dyne. Der nede er det "strengt forbudt" å ha dyne for barn under 2 år! Det er forbundet med kvelningsfare sies det.... Jeg har i allefall bare gode erfaringer med "soveposen." Han er så urolig om natta at dyne ville ikke fungert uansett vil jeg tro. Han holder seg god og varm, og om vinteren tar jeg ullbody+pysj+ sovepose på ham, og det er perfekt. Tempen på soverommet er 19-20 grader.

Skrevet

Tror et korthåra lammeskinn hadde vært fint å ligge på for han. Og tykke ullester(tova,hjemmestrikka) på beina gjør susen.

Skrevet

Hvor fåt jeg tak i en sånn nattpose? Hva koster de?

Skrevet

Ullpysj,eller god varm pysj og babypose/sovepose. (evt ullbody,ullstrømpebukse,ullsokker og en tynn pysj utenpå).

Får de på Spar kjøp (150kr?), Barnas hus (399kr tror eg),og de fleste babybutikker vil jeg tro.

Har sett de har på Ikea og til rundt 100-lappemn.

Har selv 2stk fra Spar Kjøp og er kjempe fornøyd med de :o)

Veldig greit når den lille sparker av seg dynen gang på gang .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...