tintafant-m/2 jenter Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Skal snart på neste UL for å få sjekket termin. Hadde vært artig å høre hvor store babyene deres var ved ordinær UL og hvilken uke dere var i da?
Guttemamma x 3 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Var 19 uker da jeg var på ultralyd og målene var: HC: 160 (hodeomkrets) BPD: 45 (diameter på hode, øre til øre tror jeg?) AC: 134 (mageomkrets) FL: 30 (lengde på lårbein) Husker ikke helt hva estimert vekt var, men tror det var ca 350 g
tintafant-m/2 jenter Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Hmm- Jordmoren har ikke skrevet noe på papiret mitt. Det eneste jeg husker, var at hun sa hodediameteren var 36. Derfor mente hun at jeg ikke var kommet mer enn 15-16 uter. Må prøve å få med meg målene ved neste UL. Takk for svar.
Guttemamma x 3 Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Jordmor fylte ut et eget skjema for ultralyd. (jeg hadde nok ikke husket alle de tallene nei). Jeg har en historikk med alvorlig svangerskapsforgiftning så derfor får jeg jevnlig vekstestimering i hele svangerskapet. Det er kanskje derfor hun laget et eget ultralydskjema.
tintafant-m/2 jenter Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2009 ok. Håper det går bra med deg denne gangen da. Hadde sv skapsforgiftning med de to første, men ikke noe som tyder på det enda heldigvis. med nr 2 ble det bare ødem og litt protein i urin, BT stabiliserte seg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå