Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Sitter på gjerdet, like rbegge godt, men guben liker Sienna bedre enn Savannah, og jeg er motsatt:p hehe, trenger innspill;)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Sorry, men begge navnene er helt jævlige!!!!! Skjønner ikke at noen vil ungen sin så vondt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Ingen av navnene. Har dere norsk etternavn? Isåfall er det mega-harry med Sienna eller Savannah
Blåmandag¤ Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Ingen av dem. Sienna er kanskje hakket bedre.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Åh huff.. INGEN. Forferdelige navn..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 hehe, forventa den av deg Spurven;) Din lille Sienna er jo nydelig da! Men er fortsatt mer glad i Savannah:p Flere med innspill? HI og p.s: Smaken er som baken folkens. Greit nok at dette ikke er "vanlige" navn på lik linje som Lise og Siri, men de er da virkelig ikke belastende!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Sienna er finest. Men hva med Selma? Er forresten helt totalt uenig med de som sier at navnene er jævlig. Ikke bry deg om slike svar.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #10 Skrevet 19. oktober 2009 Selma minner meg om en eller annen rar dame i en komiserie eller noe. Ser for meg rosarød leppestift, leopard leggings og rødt kort hår med perm.. Så ikke selma;) men takk for innspill:) HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #11 Skrevet 19. oktober 2009 Leste: Sienna Vs. Savannah. Hva er verst? Da jeg forsto hva du lurte på ble det litt meningsløst, for ingen av dem er bra.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Sienna. Men synes begge er unaturlige navn.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #13 Skrevet 19. oktober 2009 hvordan er navnet Sienna mer unaturlig enn feks Doris?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #16 Skrevet 19. oktober 2009 veldig unorske navn begge to, og da mener jeg ikke at det ikke er Lise og Siri, men navn som ikke klinger bra med norske etternavn og i norske settinger (prøv å si Sienna med totendialekt f.eks. - ikke pent, ei heller Savannah) Nei, dette er navn jeg kan tenke meg at et par barbiedukker heter. Ikke navn etter min smak.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #17 Skrevet 19. oktober 2009 Liker begge navnene jeg!! Ikke la deg stoppe av dem som hater navnene... Jeg liker mye bedre sukkersøte (harry) navn som dette enn disse norrøne som er så populært nå!! Har selv fått beskjed her inne om at jentenavnet jeg har valgt er skikkelig harry, men alle jeg kjenner i det virkelige liv synes navnet er utrolig fint og sier at jeg ikke må finne på å bytte det ut!! Synes kanskje Sienna er hakket finere, men det er vanskelig å velge :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #19 Skrevet 19. oktober 2009 "Har selv fått beskjed her inne om at jentenavnet jeg har valgt er skikkelig harry, men alle jeg kjenner i det virkelige liv synes navnet er utrolig fint og sier at jeg ikke må finne på å bytte det ut!!" - Det er vel klart. Ingen vil si rett oppi trynet ditt at navnene på ungene dine er fæle
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #20 Skrevet 19. oktober 2009 Absolutt Sienna, det er nydelig! Savannah er grusomt og minner meg bare om en tv serie eller, harry
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #21 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er en av de som synes navn som dette blir litt harry- det synes jeg også om Michelle, Vanessa og Vendela. Likevel er Nathalie det vakreste navnet jeg vet...og mange putter nok det navnet i samme kategori. Hvis du ikke bryr deg om å bli oppfattet som harry synes jeg Sienna er penest :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #22 Skrevet 19. oktober 2009 syns begge navnene var veldig fæle
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #23 Skrevet 19. oktober 2009 Savannah er verst, men ingen av dem er noe særlig, vil jeg si...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #24 Skrevet 19. oktober 2009 Hehe, enig 22.22 Anyway, begge navnene var forferdelige. Min mening..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #25 Skrevet 19. oktober 2009 hvorfor være så pretensiøs? Grusomme navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå