Gå til innhold

Deres beste tips for å gå ned i vekt - fort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo ikke bra og gå ned fort, men måtte gå på en diett pga allergi, og gikk ned 19 kilo på 2 måneder. spiste kun rent kjøtt og salat. 100 gram frukt om dagen... speltknekkebrød og roastbiff var lov av brød/pålegg kategorien, ikke noe annet, for er sukker i ALT.

Det vil si : ikke dressing, ikke mat som inneholder gjær, melk, egg,sukker,+++ bare drikke vann...

når det kommer til pasta kunne jeg spise spelt pasta... karbonadedeig gikk greit, men ikke kjøttdeig... er faktisk en del middager man kan lage, men mye man ikke kan også;)

var ikke veldig morro, men følte meg frisk og rask på slutten!

Skrevet

Vet du hva dietten het?

Vet at det ikke er bra å gå ned fort, men har gått ned 15 kilo siden mars. (normalt tempo) Men vekten har stått stille de siste månedene tross ingen endring i kosthold.

Ønsker å prøve en eller annen form for kickstart i en ukes tid eller no. Bare får å litt motivasjon igjen. Når det stopper opp slik som nå faller motivasjonen og det blir mindre og mindre trening.

Har 6 kilo igjen til drømmekroppen :)

Skrevet

Samlivsbrudd er en effektiv slankekur, vips 8 kilo borte på 6 uker!!

Skrevet

Suppekuren gir en veldig god kickstart.

En uke suppe, 2 dager vanlig mat og en ny uke med suppe.

Har du en del for mye har du fort gått ned 8 kg på de ukene.

Deretter er du selvfølgelig motivert for fortsettelsen, og spiser magert og sunt, kutter ut all gluten og fett.

Funket kjempegodt for meg- var i storform under slankingen min, og har fått mye bedre matvaner etterpå :-) Forbrenningen er på topp, mye bedre enn den var før kuren.

Skrevet

Skjønner at du er lei, men sånt skjer ofte. Synes du har vært kjempeflink som har gått ned 15 kg!

Hva spiser du i løpet av en dag og hvor mye trener du pr uke? Husk at muskler veier mer enn fett.

Skrevet

var ingen diett, men et skreddersydd program til en som ikke tåler noe;)

men resultatet ble massivt vekttap... dette er fordi ALT sukker og unødvendig vann går ut av kroppen..

men det er så enkelt som at du kun spiser: kjøtt(kylling/lam/svin/kalkun/, osv... ), salat, alt av grønnsaker, men ikke mer en 100 gram frukt pga fruktsukkeret.

alt du kan drikke er vann. det eneste pålegget er roastbiff, men finnes en leverpostei som ikke inneholder sukker... husker ikke hvem... når det kommer til brød så er det spelt brød(de små hardpakkede firkantene som går ut på dato i 2011:p) man kan spise+ spelt knekkebrød(helst sånne tynne med masse frød).

ikke egg, melk, gjør, mel(bortsett fra spelt), ost, +++

men mange middager har man jo forde.. man er bare nødt til å bruke sitron som saus isteden for andre sauser og dressinger. det finnes også en tomatsaus uten sukker, så da kan man jo spise spagheti:)

Skrevet

Har fått dilla på havregrøt :)

Det var det jeg fant ut jeg likte best, med minst kalorier.

Spiser det frokost, lunsj (har nå kuttet ut til kvelds for å se om det gjør noe utslag) ca 140 kalorier pr. porsjon+ en vanlig middag til ca 5 - 600 kalorier.

Har begynt å sykle til jobb 20 min hver vei. I tillegg har jeg prøvd å trene eller gå 1 time 4 dager i uken.

Men forrige uke ble det bare 1 dag pga lite motivasjon.

Vet at muskler veier mer enn fett, men føler ikke at jeg har blitt noe strammere i det siste heller.

Har vurdert å prøve å kutte ut karbohydrater, men da vet jeg ikke hva jeg kan spise isteden og er redd alt bare kommer på igjen når jeg begynner å spise karbohydrater igjen.

Skrevet

Få en depresjon! Ok, dårlig råd men jeg raser ned i vekt og vil ikke. Men får ikke i meg mat nesten. Tvinger i meg en brødskive i ny og ne, noen tygg med middag, litt sjokolade, litt brus osv. Har gått ned 15 kilo ( og var slank fra før) , så akkurat nå misunner jeg deg de ekstra kiloene og at du har matlyst:)

Men rådet er vel å spise bittelite av alt og ingen kveldsmat, da går hvertfall jeg fort ned

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...