Gå til innhold

Reise fra ei på 13 mnd i 12 dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et vennepar i vennekretsen reiser på ferie til Australia og har datteren på ferie hos besteforeldre i mellomtiden. Mora virker helt ubekymret og sier hun bare gleder seg masse.

Jeg får helt vondt i magen ved tanken på å gjøre det samme, men så er jeg også en skikkelig hønemor. Vi er kanskje hvert vårt ytterpunkt på skalaen?

Hvor på "skalen" er dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nok i samme ytterpunkt som deg, men mine 2 søstre tror jeg kunne gjort det uten problemer.

Skrevet

Midt imellom.

Får ikke vondt i magen ved tanken, men hadde nok ikke strukket det til mer enn ei uke selv. Rett og slett fordi jeg nok hadde savnet guttene fælt etter så lang tid, og dermed ikke kost meg stort på slutten.

Tror ikke barnet kommer til å lide noen nød hos bestemor i det heletatt, så jeg ser ikke noe problem i det de gjør, så hadde vel ikke tenkt noe videre over det om det var venner av meg som skulle gjøre det samme.

Skrevet

Jeg er på samme sted som deg, aprilbaby.

Når det er sagt, var den eldste datteren min på ferie med sin far i 7 dager da hun var 18 mnd. I Spania.

Det var grusomt. Hun hadde det strålende,jeg lå hjemme og gråt.

Skrevet

Uff, jeg er nok der dere er kjenner jeg =))

Hadde det bare vært meg som dro, mens pappan var hjemme med "babyen" på 13 mnd hadde det ikke vært like vanskelig, men jeg har ikke noe stort behov for å dra fra så små barn uansett over så mange dager =)

Skrevet

Jeg er på samme sted på skalaen som deg aprilbaby.

Skrevet

hmm, da er vel jeg og en mor du ikke vil være begeistret for;) Vi skal dra til USA snart, lillegutt er vel da 15 mnd. Han skal bo hjemme hos foreldrene mine. Skal være borte i 8 dager.

Vi gleder oss masse, jeg er gravid igjen og dette skal bli liksom vår "bryllupsreise" siden vi ikke fikk dratt på en.Dett er siste sjangse for oss, hehe

Men kommer selvfølgelig til å savne han super masse og bekymre meg litt i mammahjertet. Så selv om venneparet ditt velger å gjøre noe som for deg ikke er aktuellt så betyr det jo ikke at de ikke er gode foreldre;) vi er alle forskjellige... ;p

Skrevet

Jeg skal til Hawaii i 8 dager og reiser fra gutten min på litt over 2 år, har bitte litt vondt i magen, men han har 2 store søstre som er veldig flinke til å "late mamma" mens jeg er borte, he he!

Skrevet

NormaJean: Dette har ingenting med min begeistring (som var og fortsatt er stooor) for denne dama, eller for deg. Jeg lurte bare på hvor hønemora meg befante meg i fht andre i slike saker.

Skrevet

det var nå bare skrevet i en litt munter tone da ;)

Skrevet

Bra, for jeg liker muntre personer (også de som tar en ferie fra barna sine) :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...