Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har en sladrehank-samboer som kommer til meg hver dag og forteller meg hva svigermor har sagt om meg. Og det er ikke fine ting. Jeg ville helst ikke hørt noe om det, for det går hardt utover selvtilliten min. Bedre å ikke vite om det, da. Hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Kommer litt ann på graden av det. Om det er noen venninner som ikke er enige hva jeg gjør og mener og de prater om det seg imellom så er ikke det noe jeg trenger å hvite om, men om det er folk som ikke liker meg og regelrett prater shit om meg til stadighet hadde jeg satt pris på å visst det. Og hadde det vært svigermor skulle jeg sørget for at hun fikk pen beskjed om at jeg vet og at hun på ingen måte må tro hun er bedre enn meg
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Svigermoren min slarver også om meg, jeg har fått høre fra flere hold hva hun slarver om, er rett og slett skikkelig irritert på henne..... Konsekvensen av det er at jeg prøver å treffe henne minst mulig.
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, jeg vil helst vite om de jeg omgåes med er falske, slik at jeg kan slutte å være sammen med dem.
Gjest MMJ Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Kommer nok ann på hvordan man er som person. Jeg vil gjerne vite, for jeg liker å "ordne opp i ting", ta det med rota... Jeg vil at om noen snakker dritt om meg så skal DE vite jeg VET
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Synes det virker mer som om du har en fjott-samboer enne en sladrehank-samboer.... Han skal jo forsvare deg, ikke ta imot dritt! Èn gang er nok , så skal han fortelle mora si at han ikke vil høre mer slikt snakk.. Han må jo være toppen av ufølsomhet også..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #7 Skrevet 19. oktober 2009 Hvorfor ber ikke du eller samboeren din mora hans om slutte å si negative ting om deg? Hadde blitt mer skuffet over å ha en samboer som ikke gadd å forsvare meg enn en svigermor som baksnakka meg.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #8 Skrevet 19. oktober 2009 Enig i den over her. Er han virkelig glad i deg så snakker han til moren sin og sier til henne at baksnakking av deg er rett og slett ikke respektabelt!! Han burde da støtte deg, istedet for å bare nikke og smile hos henne for så å springe til deg å fortelle hva slags sårende ting hun har sagt!! Litt bein i nesa må han vel ha??
Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #9 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er enig med deg 22:55. Jeg hadde blitt både lei meg og sint dersom mannen min fant seg i at noen snakket dritt om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå