Gå til innhold

Opplevde nettopp noe "creepy" her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte at det kom en bil utpå gårdsplassen her (og kjente igjen lyden, så jeg visste hvem som kom), mens jeg var på kjøkkenet hørte jeg at stuedøra gikk opp og ble lukket igjen med en gang, som om noen kom inn og lukket den etter seg. MEN det kom ikke inn noen.... Jeg trodde da at de som kom skulle prøve å skremme meg, så jeg gikk og åpnet døra. Men de var fortsatt nede i gangen og hadde ikke begynt på trappa engang... Jeg syntes jo også at de hadde vært veldig raske og lydløse opp trappa da...

 

Var det et såkalt "vardøge" (det heter det her jeg bor i hvertfall, vet ikke om det heter det i resten av landet) som varslet meg om besøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var nok bare du som innbilte deg ting tenker jeg.

Skrevet

ja dette kalles vardøger =) koslig =)

Skrevet

Høres ut som vardøge ja. Har skjedd meg flere ganger. Etter en stund kommer det ordentlige besøket, om du skjønner hva jeg mener.

Det er ikke farlig. Noen av oss er bare mer mottakelige enn andre :)

Skrevet

Det var IKKE jeg som innbilte meg det i hvertfall. Stuedøra her bråker litt, så det var ikke til å ta feil av.

 

Synes slike ting er ganske spennende når det er andre som opplever det da, men ikke når det er meg selv når jeg er hjemme alene på kvelden!!

Skrevet

det der har jeg vært borti også for ei uke siden.det skjedde ca 10 min før barna kom hjem fra skolen.

Skrevet

Da foreldrene mine var unge og nyetablerte(på 60 tallet), bodde de i 2. etasje i et litt eldre hus. Min mor har fortalt at hver gang det kom gjester, hadde de blitt "advart" på forhånd av lyder av at noen gikk i døra nede og kom opp den knirkende trappen. Under bodde det en gammel dame som var litt dårlig til bens, så hun var det ikke. Rundt 10 min etter at de hadde hørt dette, kom det alltid gjester. Etterhvert, når hun hadde vendt seg til det, syns hun det var veldig kjekt, for da hadde hun litt tid til å rydde litt, evt sette igang vafler:) Slo aldri feil....

Skrevet

Mange er redde for alt paranormalt, og det er nok mye på grunn av alle spøkelseshistoriene vi fikk høre som barn. For ikke å snakke om alle skrekkfilmene! Derfor tror mange at ånder er onde vesner. Det er jo så feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...