Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 ....vad gør dere med barn på 4-5 mdr?..jeg kom ikke i noen barselgruppe,har ikke noen venniner som har barn og føler meg ganske alene på dagerna..:/
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Det finnes Dib-treff som arrangeres bla i Oslo. Sjekk linken til venstre her "DIB-treff". Jeg vanket på flere treff med mine to første, og har gjennom de truffet mange fine mammaer og små babyer. Kjempekoselig. Ellers er det en del kirker som arrangerer babysang. Tror bla Markus-kirken på St.hanshaugen og Lilleborg kirke på Torshov arrangerer. Prøv å google litt på "baby-sang i oslo", eller sjekk kirkene nære der du bor. Babysvømming ulike steder i byen hvis du liker å bade, finnes både på kvelds-og dagtid. personlig elsker jeg å gå turer, og gikk mye i Frognerparken, Grunerløkka og langs Akerselva. Det er så mange fine og spennende strøk i byen å utforske når en går hjemme i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Åpne bhg, childplanet, treffer folk gjennom dinbaby.com, babysang, svømming.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå