Gå til innhold

Noen som har fortalt at de er gravide ennå?


lille_vims

Anbefalte innlegg

Det er ikke særlig lett å holde på hemligheten når man er kvalm og trøtt hele tiden.... Men vil helst vente med å si noe, pga at ventetiden ikke skal bli så lang for de to barna vi har fra før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma vet det... men det er mer pga støtte.... mista i juni.. resten venter vi med til jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å vente med de fleste. Men så jaggu måtte jeg ikke fortelle det første dagen på jobb gitt. Av helsemessige årsaker. Og følte det ble veldig feil når alle på jobben visste det og ikke de nærmeste. Men det er ikke offentlig, og har ikke tenkt å offentliggjøre det før minst 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 6 uke, og vi har fortalt det til våre aller nærmeste, altså foreldre og leste en gang om at man bør si det til de du vil ha som støtte dersom du skulle være så uheldig å miste.. Det synes jeg var godt sagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med meg også. Var ikke lett å holde det hemmelig! Men nå vet familien det, og det er jeg glad for. Tiden har gått mye fortere etter at de fikk vite det. Men offentliggjøring vil ikke skje før tidligst 12. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia=)

Jeg er 7uker i dag... Vi har sagt det til foreldre, søsken, jobb og noen av di nermeste venner. Men det er mest pga. at jeg er så dårlig. Er sykemeldt og ikke i form, så di som vet det er det fordi di ikke skal bli så voldsomt bekymret for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortalt det til søstra mi og to venniner og sjefen på jobben. Skal snart fortelle det til resten av familen og venner. Ser ikke noen grunn til å vente :)

Eneste jeg drøyer med å fortelle det til er dattera mi på 4 år...syns det kan bli lenge for henne å vente...men jeg kribbler etter å fortelle henne at hun skal bli storesøster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alle vet det. i tillegg er jeg fryktelig dårlig i form av kvalme,trøtthet og sliten. Så ikke lett å lure seg unna. Men for oss ble det rett og fortelle det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke turt å fortelle det til noen ennå, barnefaren vet jo da selvfølgelig. Ei venninne spurte, og jeg kan ikke lyge så hun er den eneste utenom foreldrene som vet noe.

 

Jeg er ikke dårlig i det hele tatt, kjenner bare murringer i magen. Puppene er det verste, de er kanonømme!

 

Prøver å ikke si noe til noe, men dæsken. Det er ikke lett. Vi har som plan å fortelle til besteforeldrene på julaften, tenkte det kunne vært en fin gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på vei, og har egentlig ikke lyst til å fortelle det før uke 12. Jeg mistet på denne tiden sist, så jeg føler meg jo ikke "trygg" på en god stund enda. På jobb er det ikke så enkelt, da de løper rundt med vaksinen i gangene omtrent, og vil stikke alle vi som jobber med dem i risikogruppe - og det er da meg, så jeg driver å sniker meg litt unna en stund. Må nok si det til noen på jobb snart pga at jeg da ikke kan ta vaksinen - og at jeg jo ikke bør utsette meg selv for så mye smitte egentlig heller. ...det gjør det litt "kinkig".

Det er egentlig litt "invaderende" på mitt private. Jeg føler egentlig at det er min "rett" å få lov til å holde det for meg selv til uke 12.

Vil nok fortelle det til de nærmeste om noen uker - de som også fikk vite det da jeg miste sist. Jeg hadde da ikke fortalt det, men fortalte det når jeg mistet, og skulle legges inn for utskrapning. Syntes det ville vært rart å ikke fortelle de til de nærmeste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...