FrkBomst&Frø Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Har vært på alle HM i Oslo, og så finner jeg ikke fler butikker med ålreite priser som fører mammaklær... Har så lyst på et skjørt jeg kan bruke nå i vinter, elsker fotside eller til halvveis på leggen lengde skjørt om vinteren. Men hvor finner jeg slikt?????
k28 Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 dårlig med mammaklær her også hm er eneste butikk jeg har vært i men det finnes noe som heter mammasita. søk på internett kanskje det finnes i oslo ?
milliemor :) Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 http://www.gravid.info/mammaklaer.html Her er en kjempe fin oversikt
♥Madame_Mim♥ Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Har åpnet en ny butikk nå i Skien som heter expecting eller noe lignende. I denne er det kun mammaklær! Vet ikke om denne er en del av en kjede da...
knarf Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Var der her om dagen, på Expecting i skien, masse kule varer og ikke sånn altfor dyrt.. De hadde mama-licious merket, er jo så mye fint:)
Guttemamma x 3 Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Svangerskapet i Kirkeveien har både dyre og billige mammaklær. F.eks. Mamalicious som er Vero Moda-priser. De har også et restestativ hvor du kan finne "kupp" fra tidligere kolleksjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå