Gå til innhold

Forvirrende greier med datoer som ikke stemmer..


Tide-li-bom

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt forvirret av gynekologen jeg har vært hos, og mine egne datoer.

Kanskje noen av dere kloke damer kan hjelpe meg litt på veien? :)

 

Jeg hadde min første dag i siste mens 22.august, og mensterminen på babyverden siden sier termin 31.mai, og unnfangelse ca 5.september.

 

Min mann er pendler, og va hjemme 1.september, hvis unnfangelse da - termin 27.mai. Men ultralyd 7.oktober viste at jeg ikke kunne være så langt på vei.

Neste gang min mann var hjemme var 12.-13.september, hvis unnfangelse da - termin 7.juni. Men heller ikke det kunne stemme sa gynekologen min..

Jeg testet positivt 1.oktober, og etter 13.september var mannen min hjemme igjen 27. september. Kan jeg ha blitt gravid 27.september, og testet positivt allerede 1.oktober??? Er ikke det litt vel tidlig?? Noen som vet eller har erfaringer?

 

Gynekologen kunne ikke si noe som helst med sikkerhet siden UL kun viste en fostersekk, og "svulst" ved siden av livmora som han sa var helt vanlig.. Jeg blir innkalt til ny ultralyd om noen uker sa han, men jeg synes ventetiden er horibel :(

Muligheten for at alt hadde stoppa opp var også tilstede..

 

Jeg føler meg fremdeles gravid, har ømme pupper, kvalm, mensmurringer og humørsvingninger. Jeg skulle så gjerne hatt en termindato å forholde meg til, eller iallfall vite hvor mange uker jeg er på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selv el på dag 23. og ble gravid denne gang. Så det er fullt mulig at du ble befruktet 12-13september... Det er jo det som høres mest sansynlig ut i forhold til hva gyn såg...

 

Lykke til videre uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...