Gå til innhold

Soving på natta har blitt et fremmedord.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sovet hele natten siden han var ca 3 mnd. For tre uker siden flyttet vi.

Han fikk eget rom, jeg har begynt å jobbe og han er hos dagmamma.

Siden den dagen vi flyttet har han begynt å våkne x-antall ganger på natta. Han er ikke helt våken heller, skriker i halvsøvne en stund før han våkner... Legging på kvelden har også blitt et h....

Før la han seg klokken 7 nesten uten problemer. Nå kan det ta fleeeere timer før han sovner. Da må jeg somregel gi han litt melk først. Før når jeg har lagt han har det holdt med litt melk og sang. Nå er det til tider hysterisk hyling.

I dag var han supertrøtt i 17 tiden (regner med at det var natten før som gjorde det) Nå står han i sengen og roper og "prater" med seg selv.... VIL ikke sove. Og HVIS han sovner, så tar det ikke lang tid før han våkner igjen....

Huff, kjenner han ikke igjen i det hele tatt.... Vet heller ikke hva jeg skal gjøre. Vær så snill gi meg tips om dere har opplevd tilsvarende.

Han er forresten nesten 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok alle forandringene som har gjort at han er sånn nå. Må bare ta tiden til hjelp, han begynner nok å sove som normalt når alt ikke er så nytt lenger når han blir litt mer trygg på alt. Nytt hus, nytt rom, dagmamma, masse inntrykk. Er ganske normalt.

Skrevet

Har flyttet han inn på mitt rom nå. Skal se om det har noen innvirkning.

Håper det, så kanskje jeg kan komme på jobb uten å føle meg som en zombie snart. Er en ny jobb, så krever at jeg er våken slik at jeg får med meg ting...

Kanskje han følte seg "forlatt" siden han sov på eget rom?? Liksom siden jeg drar fra han om morgenen i tillegg??

Huff, jeg synes dette er vanskelig jeg. Gleder meg til han begynner å snakke,slik at han kan si hva som plager han..

Skrevet

Ja er lettere når de begynner og snakke og kan fortelle hva som er galt.

Får håpe det hjelper litt og sove på samme rom som mamman sin da. Er jo greit å være uthvilt til dagen etter særlig når en må ut på jobb.

Er godt mulig at han føler seg litt "forlatt", hvis han er vant med og være hjemme med deg og sove på samme rom så plutselig blir den tryggheten vekke, å han er i et helt fremmed rom og vekke fra deg store deler av dagen.

Men det går seg nok til:)

Lykke til da og håper dere får sove noe i natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...