Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #1 Skrevet 19. oktober 2009 Dere damer. Et spm: Noen av dere er veldig sånn kvasse og irriterende her inne. Hvordan er dere i virkeligheten? Er dere sånn?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #2 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, noen ganger. Når folk er dumme så fortjener de å høre det. Gidder ikke pakke det inn
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Enig med NN over her.. en spade er en spade uansett hvor mye den er pakket i glanspapir.. Er merklig nok både kvass, irritert og litt diplomatisk jeg da.. Hvis du synes dette forumet er for rått for deg så ta en tur på skravlesiden, der er det litt mer glanspapir enn her..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Ja,jeg er kvass når det er på sin plass. Orker ikke høre på folk som går rundt grøten og folk som ikke tørr å ytre sin egentlige mening. Kommenterer slike ting og kanskje det er kvasst,men jeg tror helt ærlig at noen trenger å våkne opp litt!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2009 #6 Skrevet 19. oktober 2009 Når jeg er sur er jeg ond og frekk og svarer slemt til mange. Men i virkeligheten er jeg veldig snill og hyggelig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå