Gå til innhold

hehe Da jeg gikk gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode historier å fortelle fra svangerskapet/svangerskapene??

Her er mitt bidrag:

Da jeg gikk med førstemann skulle jeg og min mann skulle fly hjem. Jeg var da 32 uker på vei og syntes selv iallefall at jeg var rimlig gravid..

Som på alle flyturer var det mye tull for å komme seg til sete, rett foran meg i midtgangen står Ådne Sødnerål å lesser inn sakene sine. Jeg står tålmodig å venter, hvorpå han lettere irritert stiller seg mellom setene med rompa godt ut i midtgangen slik at jeg kan gå forbi.. Jeg prøver da som selveste Houdini å skvise meg mellom en seterygg og stålrompa til Ådne. Utrolig nok gikk det med et nødskrik hvorpå Ådne snur seg å spørr om jeg er gravid ell noe.. Ehhh litt svarer jeg å vagger til sete mitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke fra da jeg gikk gravid, men fra fødsel..

Ropte da de skrudde inn sugekoppen "vet du for i h***** hvor J**** vondt det DER gjør?"

Hun tenkte sikkert sitt... Men var vondere å få den inn enn å få ungen UT!=P

Skrevet

Da jeg gikk med nr to, skadet nr en seg og vi måtte på legevakta for å sy. Tilbragte 45 min inne på undersøkelsesrommet sammen med en lege og to sykepleiere for å sy eldstemann. Etter endt konsultasjon og på tur ut døra, gisper legen og nærmest hyler "Er du gravid" var i siste trimester å være gedigen. Har aldri sett han legen i ettertid, men han er den mest oversvante legen jeg noen gang har oppsøkt ;P

Skrevet

Uforskammet fyr Ådne er, da! :(

Skrevet

Da fødsel var i gang med vår første, selvfølgelig midt på natten, var det en meget stresset og engstelig samboer som selvfølglig skulle hjelpe meg som best han kunne. Selv om det var første gang, gikk fødsel veldig fort og før vi hadde kommet hjemmfra, var det tett mellom veene. Samboer skulle ordne med passasjersetet så jeg skulle få ekstra god plass, da han plutselig kom med et høyt rop og noen gloser som ikke egner seg for barn. Det viser seg at han har fått brist i ribbenet!

Så inn på føden kommer vi, den ene vondere enn den andre. På et tidspunk var det han som fikk mest oppmerksomhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...