Gå til innhold

Jenta mi sitt gulp lukter skikkelig spy!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være spy liksom? nettopp prøvd ny mme, å det begynnte etter det... kan det være derfor eller er hun kanskje syk? ;S

håper noen kan hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min sitt gulp lukter også enkelte ganger skikkelig surt og ekkelt.

Men nå sliter vi med reflux på han da, så han gulper myyyye.

Men når det lukter sånn så betyr det egentlig bare at det kommer fra magesekken, at det er begynt å bli fordøyd.

Ellers så er det jo bare melk f,eks som ikke har kommet seg ned i magen skikkelig som kommer opp.

MEN mme kan ha noe å si ja, og det kan bli spesielt forverret akkurat i en overgang fra et merke til et annet.

Hadde hun vært syk og virkelig spydd ville du nok merket det.

Da kommer absolut alt som er i magen opp og det kommer ut fra begge neseborene og munnen samtidig.

Nå han sønnen min sånne spybyer uten at han er syk. Han har bare en dårlig lukkemuskel.

Men de trenger altså ikkje være syk selv om de sprutspyr eller lignende.

Følg almennformen til datteren din, den sier alt.

Skrevet

Hadde akkurat samme problem med eldstejenta. Det begynte når jeg begynte med mme, men jeg trodde bare det var sånn når de fikk mme... helt til jeg plutselig var tom for Colett og måtte kjøpe NAN en dag. Etter det luktet det aldri spy av gulpet :-)

Skrevet

Hos min lille luktet det spy da vi brukte nan. Har gått over til hipp og han har ikke gulpet enda! Så vet ikke hvordan det lukter nå eventuelt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...