Gå til innhold

har vært hos legen idag


miss_knl*babynr3påvei*

Anbefalte innlegg

alt var bra... fikk jo ny termin som jeg må følge som han sa da... vi kan ikke begynne og¨regne etter el.. da blir det bare surr i systemet oppgitt!! så terminen ble satt til 16 juni isteden for 24... så ved ul(hvisvi kommer så langt) blir jeg satt tilbake mange dager igjen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, sånn er det her også.. men jeg regner etter el selv,også får legen gjøre som hun vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Surr i systemet" ved å følge el? Det var da en snodig ting av en lege å si, det er da vel el som er avgjørende?? trodde jeg da ihvertfall...

Legen min sier at vi forholder oss til min dato inntil vi eventuelt får en ny dato ved ultralyd (jeg skal ha min første ul i uke 12)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi sånn er jeg og miss :D Jeg har etter mine beregninger termin 24, mens jeg regner med å få termin 15. når jeg skal til legen i uke 9 ;) Så jeg tenker som så at jaja.. Så kan jeg "late" som om jeg er litt lenger å vei nå, også får jeg heller være forberedt på åbli satt tilbake ca ei uke på UL :P Unger blir det nok uansett skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv satt meg tilbake jeg da.. fastlegen mener termin 2. juni, jeg selv 6. juni (etter positiv eltest 11.september),mens i dag på ul mente legen 7+1. Så ja vi får se da. Men erfaringsmessig så vet jeg at det er lett å ta feil ved tidlig ul. De vokser sånn i rykk og napp såpass tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...